Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Sliter litt med at dashbordet tar i vinduet, som resulterer i en jævlig irriterende gnikke-lyd, tro om jeg kan smøre det uulitt ellerno :-k

har det vært bytta frontrute på bilen?

bytta akkurat frontruta på min bil nå, da fikk jeg noe sånne gnikke lyder selv, sykt plagsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasle torg er jo rett ved jobben min :P

Heheh :)

Sliter litt med at dashbordet tar i vinduet, som resulterer i en jævlig irriterende gnikke-lyd, tro om jeg kan smøre det uulitt ellerno :-k

har det vært bytta frontrute på bilen?

bytta akkurat frontruta på min bil nå, da fikk jeg noe sånne gnikke lyder selv, sykt plagsomme.

Det aner jeg ikke, mulig :P Men nå gnikker det ikke noe etter jeg knøvla med å få opp den parkeringsbilletten, måtte jo nesten ha hele hånda nedi der, ville ikke la den ligge der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hjelpesnekka i dag, så ska prøve å bytte det i dag om jeg har tid! :)

wstkx5yewze1kg3bimem.jpg

Og har av alt i førerdøra nå bl.a fordi vinduet hadde hoppa ut av et spor, skrudde bare av festet, satt på plass vinduet og skrudde fast festet igjen!

3dsatfqmv96yz7bu0kbl.jpg

Andre grunnen til at jeg er av med alt i døren er på grunn av strømproblemet jeg har i begge dørene foran. Har sett en annen på bimmerforums ellerno som hadde akkurat samme symptomene som meg, og han bytta den avtagbare boksen som er på toppen av låsen.

r4x90kmuah7mgjljr9q3.jpg

b0gxulpjsjiqpxleluln.jpg

Har vanskelig å forstå at det er kun den lille boksen som skal til for å fikse dette, håper jo selvfølgelig det og som sagt fant en som hadde samme problemet som byttet kun den boksen.

aiddbfucvixzkpxo925b.jpg

nt5f69gpv38rjuqo6fs2.jpg

Største av de tre kontaktene som går inn på boksen, men skal ikke jeg kunne måle strøm ut av kontakten som går inn på boksen hvis det er boksen som er ødelagt?

5qlllzflo7i7e64om3de.jpg

c5utdcgsqddzzcwqczqu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden er GENIAL:

http://www.meeknet.co.uk/E38/

Og fant her på Door Actuator Repair (akkurat det jeg holder på med) at det er en mikrobryter som kan bli ødelagt, men ser ikke hvordan den har noe med resten av strømmen i dørene å gjøre:

http://www.meeknet.co.uk/E38/Actuator/Index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal fjerne katalysator på bilen, da det høres ut som noe er løst i eksosanlegget når den er på tur ned fra litt turtall på tomgang, og det ble ikke krav for kat før i -98.

Tenker også litt på å kanskje kjøpe en chromelist til bagasjeluka å lakkere mattsort, og det ser nok enda bedre ut på en helsort bil :)

Slik som dette:

1g169uadhi88jd4mcjxu.jpg

Har også lyst til å lakkere stussene matt, eller vanlig sort hvis jeg skal ned med eksosen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...