Spiff Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Sliter litt med at dashbordet tar i vinduet, som resulterer i en jævlig irriterende gnikke-lyd, tro om jeg kan smøre det uulitt ellerno har det vært bytta frontrute på bilen? bytta akkurat frontruta på min bil nå, da fikk jeg noe sånne gnikke lyder selv, sykt plagsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Får ikke den samme lyden når dere bruker vindusviskerne da? Brodern hadde samme og da tok metallet til viskerarmen i ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Hasle torg er jo rett ved jobben min Heheh Sliter litt med at dashbordet tar i vinduet, som resulterer i en jævlig irriterende gnikke-lyd, tro om jeg kan smøre det uulitt ellerno har det vært bytta frontrute på bilen? bytta akkurat frontruta på min bil nå, da fikk jeg noe sånne gnikke lyder selv, sykt plagsomme. Det aner jeg ikke, mulig Men nå gnikker det ikke noe etter jeg knøvla med å få opp den parkeringsbilletten, måtte jo nesten ha hele hånda nedi der, ville ikke la den ligge der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Får ikke den samme lyden når dere bruker vindusviskerne da? Brodern hadde samme og da tok metallet til viskerarmen i ruta Neida, dette er en gummi-aktig lyd, lyden forsvinner som sagt når man dytter ned dashbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38025470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Aaa, da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Hadde fri i dag, så fikk gjort litt med bilen: Punkterte venstre foran i går, men fiksa det i dag Genialt! Måtte vaske litt også i pissregnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Fikk hjelpesnekka i dag, så ska prøve å bytte det i dag om jeg har tid! Og har av alt i førerdøra nå bl.a fordi vinduet hadde hoppa ut av et spor, skrudde bare av festet, satt på plass vinduet og skrudde fast festet igjen! Andre grunnen til at jeg er av med alt i døren er på grunn av strømproblemet jeg har i begge dørene foran. Har sett en annen på bimmerforums ellerno som hadde akkurat samme symptomene som meg, og han bytta den avtagbare boksen som er på toppen av låsen. Har vanskelig å forstå at det er kun den lille boksen som skal til for å fikse dette, håper jo selvfølgelig det og som sagt fant en som hadde samme problemet som byttet kun den boksen. Største av de tre kontaktene som går inn på boksen, men skal ikke jeg kunne måle strøm ut av kontakten som går inn på boksen hvis det er boksen som er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hjalp det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Har ikke nye bokser da, men dem sier også at det kan være et relé som går i den boksen, kan også hende at det er et type kretskort i boksen som er ødelagt på et punkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Denne siden er GENIAL: http://www.meeknet.co.uk/E38/ Og fant her på Door Actuator Repair (akkurat det jeg holder på med) at det er en mikrobryter som kan bli ødelagt, men ser ikke hvordan den har noe med resten av strømmen i dørene å gjøre: http://www.meeknet.co.uk/E38/Actuator/Index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Har vanskelig å tro for at denne boksen har noe med resten av strømmen i dørene å gjøre, eneste den boksen består av er en liten elmotor og en mikrobryter, og det ser ut til å være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Lurer på om jeg skal fjerne katalysator på bilen, da det høres ut som noe er løst i eksosanlegget når den er på tur ned fra litt turtall på tomgang, og det ble ikke krav for kat før i -98. Tenker også litt på å kanskje kjøpe en chromelist til bagasjeluka å lakkere mattsort, og det ser nok enda bedre ut på en helsort bil Slik som dette: Har også lyst til å lakkere stussene matt, eller vanlig sort hvis jeg skal ned med eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 krav til kat kom i 89, ikke 98. så den kan du ikke fjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå