martinwenberg Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 krav til kat kom i 89, ikke 98. så den kan du ikke fjerne Stemmer det:) Men e30'n min er 89 mod, og den har katalysator. Men kan jeg fjærne den da siden det kom i 89? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 kat krav kom januar 89, så om bilen er produsert i 88 og solgt i 89 kan du det. Ad: har nett røsket av og kastet min chrome list på luken og skal ikke ha ny. skjuler bare rustproblemer og kan lage rustproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Oisann, snakk om skivebom da Hvorfor kasta du den? Er den bare lima på? Hmm, men hvis det ikke er rust der er det jo ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 jeg liker ikke chrome, så derfor kastet jeg den sitter med dobbelsidig tape. om du ikke har rust, så kommer det sikkert, da dritt og lort samler seg mellom listen og lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Jeg hater chrome på slike ting, men skulle jo lakkere den sort isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 kan like godt la være å ha listen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Haha, okei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 hadde du hatt en annen farge enn svart, så kunne du likegodt hatt en matt svart strek der, men på svart? glem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Tror det hadde blitt tøft uansett, det holdet jeg fast ved Men ødelegger kanskje clean-looket å sette på masse dilldall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 tøfft? tja, smaken er som baken. ja du vil ødelegge looken din, MEEEN, det er din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Hehe, joda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Setter stor pris på hjelp! Prøve på lørdag å sette strøm på elmotoren i boksen med et 9V batteri, og den fungerer, kjører gjengestanga bortover så en del (noe som sitter på gjengestanga) treffer en mikrobryter, som da utløser den valgte funksjonen (knappen du trykker inn på døra). Snodig opplegg i grunn, men denne delen fungerer etter som jeg har forstått, og har målt strømmen inn til døra (alle 3 kontaker i strømpen) for en stund tilbake når jeg tenker meg om, og det var null reaksjon på multimeteret der, så feilen må ligge i selve bilen en plass. Det klikker heller ikke i reléene når man f.eks trykker på vindusheisen, så feilen må enten være reléene (hvor enn de sitter), eller i ledninger inn til reléene. Hadde satt pris på om noen kunne hjelpe meg med dette, men skal skaffe meg et skjema for å finne ut hvor ledningene går fra strømpen (Døren/ selve bilen) og videre inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Kan ikke være knappene i førerdøra? Har du prøvd å åpne/lukke vinduene med nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Irriterende det med elektronikken, hater slikt selv Men var det ikke slik at speilene og vinduene sluttet på samme tid? Isåfall så er det jo ikke bryteren i førerdøra som Hemidog skriver. Vet jeg har maset om det, men kan gjerne hjelpe deg litt hvis du vil det Men man må bare måle seg fram til hvor strømmen slutter, så får man sjekket ganske kjapt hvor det er, istedenfor å ta ut 10 bokser å måle dem. Altså finn ut hvor det er strøm, så måler du deg fram med prøvelampe til det ikke blir lys lengre. Da ser du jo hvor det stopper først. Du visste sikkert alt dette, men måtte bare få det ut Jeg er bra sikker på at hvis vi tar en kveld i garasjen, så får vi utelukket hvor problemet er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Kan være dørmodulene dine det er problemer med. Eller hadde du sjekka dem? Dørmodulen i førerdøra er integrert i den plata der knappene til vindusheisene er. Hvilken årsmodell er bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå