Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5


 Share

Anbefalte innlegg

Liker style95 og er Glad jeg fikk dem med, spesielt i 19" og ikke f.eks 17".

M-Parallel er også rå feite i rett dimensjon på e38, så en sølv farga med slike på shell her på Fauske for litt siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått gjennom litt sikringer både under panseret og i bagasjerommet, man ser det er samme sikringsboksen på alle E38'er og er litt forvirrende hvor det skal være sikringer, men hvis man ser ned i er sikringa skal stå er det vel en "klipe" som tar mot sikringa når du setter den inn, hvis den klipa ikke er der sitter den ikke fast så da skal det selvfølgelig ikke være noe sikring der.

Men er en eller to plasser det er en sånn klipe som det ikke står hvor mange Ampere den skal være, da skal det vel ikke være en der heller.

Sikringer jeg mangler som skal inn:

Nr.4 = Frontlykt vask = 30A

Nr.19 = ? = 5A

Nr.50 = Varmeovner = 15A - Disse fungerer så vidt jeg vet?

Nr.53 = Setejustering bak = 20A - Dette har jeg ikke, men her er det en sånn klipe.

Nr.56 = Anti-tyveri Alarm = 7,5A

Nr.61 og 68 = Klima greier = 20A og 5A - Klima fungerer?

Nr.70 = Telefon = Smeller, vet ikke hvorfor??

Missforsto alle disse untatt telefon sikringa som smeller, de andre hadde bare en leder såå da skal det jo ikke noe sikring dit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laga meg en liste over ting jeg skal gjøre:

* Servopumpe uler - Skal byttes

* Foringer front - Knirker av og til - Fikset

* Muligens stemningslamper innvendig

Denne må ha noe lignende:

obwots3uxngop1h3fo0y.jpg

* Oransje blink front?

* Alpina leppe

* Stereo

* Dørtrekk - Var ute av klipsene i toppen med lista, fikset.

Midt Display pixelfeil - Kjøpt annen hos 740AV

Ang. dette displayet er det forskjellig kontakt på skjermen (Kommer bilder) og selve enheten har ikke telefon funksjonen så jeg kan ikke bytte hele greia.

____________________________________________________________________

Bilen blir konvertert til "Stanceworks"-stuk dagen jeg får LOWtech coiloversene :D

Ting jeg har planlagt å gjøre da:

* Slippe den ganske langt ned

* Stickers på bakruta til venstre

* Takstativ

Blir vel noe slikt:

h7k4a6cv5ciglliarm25.jpg

03w5g3ktaicw0bd8gac3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerna sotinga onsdags kveld i sinne, hadde lite lyst for å si det sånn, var greit å ta av selve filmen men det lime som satt igjen var vanskelig å få av, men etter en god stund hadde jeg fått vekk alt ved hjelp av Würth's Industri cleaner og en fille.

iwhbxl00cp1bey1nbac5.jpg

Så har jeg mista sprederen min til høyre, om du vet om en må du si fra :P

2aozn6rsh38b134aspmo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vurdert å bare finne et par andre ruter å få dem sota så jeg kan ha liggende, vet ikke hvor stress det er å bytte ruter, er sikkert ikke noe big deal.

Var å viste bilen i dag også, eneste positive med å ikke ha soting framme er jo at man slipper å være "redd" for at onkel skal komme å gi deg mangellapp, nå har jeg jo prøvd det da..

Skikkelig teit å vite om folk som har kjørt med samme filmen i et par år når jeg blir tatt en måned etter jeg har fått det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...