APedersen Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 STRØMPROBLEM = FEIL FUNNET Da har jeg hatt ute GM3 modulen, er trangt bak hanskerommet der, måtte ligge opp ned i passasjersetet for å få den ut I hvertfall har jeg åpnet boksen og funnet et par brente spots, og dette er ikke noe jeg kan fikse så må vel bestille en ny boks, men ska til Florida om tre uker ca så da tar jeg den bare med meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Må mimre litt av og til, tipper det er flere som gleder seg til sommer [ Bilde ] Moro å bla gjennom "gamle" bilder, ble nytt bakgrunnsbilde på meg Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Bra du fant ut av det da. Vær obs om du skal ta med deg GM fra statene, da det ofte er forskjell på modulene mellom kontinentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Jepp Ja, men er vel samme om dem har samme nr(?) Problemet er vel heller programmeringsbiten, men er vel bare å få dem jeg hadde bilen hos sist til å gjøre det (Østbyen Bil). Men etter jeg hadde ute boksen kan jeg ikke åpne bagasjeromsluken eller låse/låse opp bilen på nykkelen, selv om lyset slår seg på i bilen når jeg trykker på nykkelen. Virker som noe ble nullstilt når jeg hadde den ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 er jo masse av dissa bila her på høggere rundt om i landet, så denna her kan ikke være vanskelig og få tak i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Ja, du sier jo faktisk noe der Men vet ikke hvor dyr dem er der i forhold til Ebay, jeg kan jo ringe en høgger å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 kan jo ikke være mange hundrelappa for en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Nei, håper ikke det Men nå fikk jeg akkurat vite at pappa har fiksa meg startmotor, så den blir vel bytta i dag eller i morgen Så skal den få seg en skikkelig vask straks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Fant en delebil her i nærområdet som har GMIII, og det var en 2000 730D, og boksen var hvit? (Min er sort) Må vel bare sjekke nummeret igjen, men om dem likevel må programmeres må vel det være samme? http://www.nbfbildeler.no/templates/Par ... =117241967 EDIT: Nå fant jeg en til, og denne er til en -95 728i så den må vel være bedre http://beta.finndel.no/delinfo.aspx?dnr ... 06&dk=1629 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Startmotoren kom i ettermiddag Alltid gøy med nyye deler! Denne modulen er akkurat samme som min: (Nummer: 61.35-8 372 140) http://www.ebay.com/itm/1997-BMW-740I-E ... 6475843%26 Har sendt forespørsel om det er samme nummer som på den jeg linka til tidligere; http://beta.finndel.no/delinfo.aspx?dnr ... 06&dk=1629 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Nice!! skal skru på mustangen idag så kan jo være i garasjen ilag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 tror ikke det er noe gøy og bytte starter hvordan går du fram på denne? tur du den ut nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Stod beregnet tid 0,6 timer så tror ikke det kan være så vanskelig Ja, tar den ut under, skal ut å begynne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå