APedersen Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 http://www.ebay.com/itm/BMW-SCANNER-1-4-0-OBD2-Diagnostic-Interface-E36-E46-E38-E39-E53-E83-E85-X5-X3-Z3-/251238549427?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item3a7efc07b3&vxp=mtrhttp://www.ebay.com/itm/20-Pin-To-OBD2- ... 2ebc1842e5 dette har jeg, funker som fan. kjekt med vindavisere. skal du ha alle 4 på? Nice Ja blir kjekt når jeg får vinduene til å fungere igjen! Blir nok å ha alle på ja, ellers ser det vel ut som noe mangler(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Ble olje- og filter skift i går, hadde også på noe ekstra middel I dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 uff...håper ikke snøen kommer tilbake til oslo-området as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Heheh, ser den Men nå stikker jeg straks til statene, blir sikkert å legge ut litt bilder her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 heiheihei!!! Hva skal du i statene!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Litt av hvert, men blir ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Den har det godt, den 7'ern din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 glad det er lite snø her, lurer på om jeg skal finne fram sommerdekka så jeg får vaska de og gjort de klare til sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Den har det godt, den 7'ern din! Jeg prøver i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 glad det er lite snø her, lurer på om jeg skal finne fram sommerdekka så jeg får vaska de og gjort de klare til sesongen! Hehe, ser den Ja, det er ikke dumt! Skal begynne å tenke på det jeg også så snart jeg kommer meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Fikk boksen jeg hadde bestilt i hånda her om dagen, samt vindavviserene Kan ellers melde om gode forhold på Daytona Beach og Daytona Bike Week 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Tøft Nå må ikke du sitte på dataen mens du er på ferie! Når kommer dere hjem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Heldiggris! Ligger å daffer på beachen mens vi snør ned her hjemme Jeg tar ikke sjansen på å dra til junaiten. Hadde aldri dratt hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Hate you... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Tøft Nå må ikke du sitte på dataen mens du er på ferie! Når kommer dere hjem igjen? Hehe Må slappe litt av også da! Kommer hjem fredag den 22 ;) Heldiggris! Ligger å daffer på beachen mens vi snør ned her hjemme Jeg tar ikke sjansen på å dra til junaiten. Hadde aldri dratt hjem igjen Føler meg litt heldig akkurat nå ja Uff, savner ikke snøen i grunn.. Nei, er lett å vil være igjen her Hate you... Ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå