martinwenberg Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Hehe, ja men er sånt som skjer.. Tror ikke det tar lange tiden og bytte ruter, men er litt jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Stemmer, kjøper ruter om jeg kommer over noe billig, men er ikke noe must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Hehe, gjør det du ... Fått noe fremgang på ix'n forresten?. Skulle tatt en dag og gjort den ferdig. Er det bare stabstag leddene som mangler nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Eneste er at vi har prøvd å vakumert kjølesystemet med litt mer skikkelig utstyr, men tror ikke det er helt tett.. Men ja, skulle gjort den ferdig så fort som mulig i og med at jeg har kjøper på den, stabstagene er vel så og si den værste jobben, men må vel bare ta ut stabstaget å få slipt litt skrå på endene så dem går på, tror det skal være slik uansett og selve staget er ikke dårlig så gidder ikke kjøpe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Kanskje det kan være toppakningen som har tatt kveld?... Ja må nesten ta av staget for og slipe en " kon " der. Kan jo se på det i løpet av uken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Kanskje toppakninga, er ikke sikker Japp, kan gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Okei. Får kjøpt en sånn tester på Biltema for og sjekke om det ikke er tett. Kan være kjekt og ha liggende (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Hehe, man ser jo det på et vis på målern til det vacuum utstyret vi har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Oiaa okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Synes oransje blinkers gjør seg bedre på faceliftfronten egentlig, der blinklyktene har en slags halvmåneform. Og så passer oransje blinkers bare på sort bil, men det har jo du. er jo tøft på svat prefacelift også da! har handla meg style 95 selv også nå, lurer på hvordan dekk jeg skal ha på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Synes oransje blinkers gjør seg bedre på faceliftfronten egentlig, der blinklyktene har en slags halvmåneform. Og så passer oransje blinkers bare på sort bil, men det har jo du. er jo tøft på svat prefacelift også da! Hmm.. skeptisk Dumt jeg kasta mine oransje blinkers i søppla, kunne jo gitt dem bort til en av dere. Men det er jo snart 3 år siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Satt på verandaen i dag og kikka ned på 7`ern og tenkte litt på det samme som diskuteres her nå. Orange blinkers på sort preface shadowline? Hadde det vært kult, eller blir de rett og slett for dominerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Synes oransje blinkers gjør seg bedre på faceliftfronten egentlig, der blinklyktene har en slags halvmåneform. Og så passer oransje blinkers bare på sort bil, men det har jo du. er jo tøft på svat prefacelift også da! Hmm.. skeptisk Dumt jeg kasta mine oransje blinkers i søppla, kunne jo gitt dem bort til en av dere. Men det er jo snart 3 år siden nå. hehe, koster ikke så mye forran da, er verre med facelift baklamper med oransje blink, har lyst på det også jeg får se hva som skjer fremover, har jo lyst på facelift front også seinere, men er ikke noe prioritering akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Satt på verandaen i dag og kikka ned på 7`ern og tenkte litt på det samme som diskuteres her nå. Orange blinkers på sort preface shadowline? Hadde det vært kult, eller blir de rett og slett for dominerende Må være shadowline også ja synes jeg. Tror ikke det blir for dominerende. Fint med kontraster. Men med krom detaljer i tillegg blir det feil etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Skikkelig teit å vite om folk som har kjørt med samme filmen i et par år når jeg blir tatt en måned etter jeg har fått det......... Sånn jeg har tenkt og om jeg skulle fått rutene sotet.. Med min flaks ville det samme skjedd som med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå