Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Kjører du skidplate under?:-) vurderer å lage meg en selv.

Har hatt skidplate i over ett år, men for et par-tre uker siden ble den bøyd pga jeg rygga i dyp snø, så må lage en ny :P Brukte tåreplate med ca. 6 skruer og muttre, så brukte jeg plateknekkern for å bøye vinkel på den så den ble liggende perfekt i forhold til det fremste plastdekslet som er under motoren fra før av :) Men må ha nytt deksel også..

Når skal du sote rutene helt fram? :)

Hadde sot helt frem i ca. en eller to måneder sommeren 2011, så fikk jeg mangellapp på det... Så det blir nok ikke igjen, skikkelig drittarbeid og fjerne klisteret som satt igjen etter filmen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du skidplate under?:-) vurderer å lage meg en selv.

Har hatt skidplate i over ett år, men for et par-tre uker siden ble den bøyd pga jeg rygga i dyp snø, så må lage en ny :P Brukte tåreplate med ca. 6 skruer og muttre, så brukte jeg plateknekkern for å bøye vinkel på den så den ble liggende perfekt i forhold til det fremste plastdekslet som er under motoren fra før av :) Men må ha nytt deksel også..

)

Hadde du giddet å ta bilde?:-) har funnet ut at jeg må ha det også:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig:-)

Trodde jeg hadde bilde, men finner det ikke etter å ha leita i 20min i albume fra cameraet.. Og er litt for sent å ta bilde nå, men kan kikke om jeg finner det i tråden :P Tror det var ca i oktober 2011 jeg lagde den

Liker planene og bilene!:) bare husk at ved sandblåsing så er det lett å få stygge merker der du blåser. Da må du igjen sparkle, grunne å legge fyller før lakk . Værtfall da det blir best. Bruk heller rondellmaskin på bilen med fint papir. Så unngår du masse ekstra arbeid :)

Takk takk :D Ja, vet det må gjøres så er mulig jeg gjør som du sier! Mye jobb med sparkling...

digget de snø bildene dine;) hehe

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ganske aktiv de to-tre siste dagene med bilen, har også fått time på Bil i Nord for programmering av GM3 8.mai :)

Blir å gå for en mer kraftigere og bredere look på bilen denne sommeren, og blir ikke å kjøre så lavt som jeg gjorde i fjor sommer. Nå ser jeg hvor lav bilen faktisk var når jeg må justere opp for å space, men ser bedre ut med hjulene lengre ut og da blir ikke bilen så lav under, ser også mye bredere ut, felgene ser større ut og sitter nok en del bedre på veien :)

Fikk noen spørsmål bare inatt når jeg var ute å testkjørte etter halv 2; "Nye felger??, "går det an å ha det så lavt på Fauske??" Derfor ser jeg nå hvor lav den faktisk var, hehe :)

På torsdag gnikka jeg på felgene i tre timer, så dem ble ganske rene :) I går ble det en lang dag og var ferdig inatt, liste over hva jeg gjorde:

- Fjernet STANCE|WORKS merket i frontruta

- Pusset ned grillen for å se hvordan det blir med chrome grill, skal lakkes sort igjen tror jeg så blir det bestilt 750i facelift om noen kan bekrefte at den passer?? :)

- Tok av 12mm spacerne og flytta dem bak

- Justerte opp 2,5cm bak

- Satt på 30mm foran

- Satt på sommerhjul :)

Knakk også dørhåndtaket på passasjersiden igår :( Så om noen har eller vet om i Cosmoschwarz så rop ut :P

Det som tar mest tid er jo å plukke ut de beste bildene, men her kommer de :)

15yise8.jpg

347ag6q.jpg

10eoplh.jpg

4vn3tg.jpg

Grillen er bare stripsa på her for testing, derfor er den skjeiv :P

o55c3s.jpg

Her med 30mm spacer bak, hehe :P

vx2c60.jpg

wtarzp.jpg

5bcxvb.jpg

2hobq6h.jpg

Dårlig bilde, skal ta flere i dag eller litt vask osv :)

2a3oea.jpg

Prøvde også felgene på en original E91, fettt :)

31341i0.jpg

a45rhz.jpg

Den bilen er forøvrig til salgs, 2008 318i manuell, han har også TA Technix coilovers liggende som kan følge med bilen. Skulle lett ha hatt E91 med de felgene, og coilovers kanskje kun foran :)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?trel= ... _term=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig bra ut det her. Tror planene dine angående endringer i høyde og bredde på hjulene er veldig fornuftig :)

Har sett den E91-en flere ganger. Kul bil.

Ser jeg må få på sommerdekka selv nå, må bare få polert de opp først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...