APedersen Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Tilbakemelding fra reklamasjon: Fikk en god nyhet på mail i dag fra Autobua! Sendte "klage"-mail m/video om slakken jeg har i høyre fordemper en stund tilbake, og at stabstag nå må byttes for andre gang siden september 2011; Har vært litt att og fram men i dag fikk jeg beskjed om at jeg får tilsendt to nye coilovere inkl stabstag gratis Wohoo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Grunnmodul! Da var jeg innom BMW forhandleren i dag og bestilte ny generalmodul, og time til programmering; 5.Juni! Totalpris kom på 5200,- Ble først rett i underkant av 6000,- men fikk skrudd ned prisen litt Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 det er jo bra, er godt og ha alt på stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Det er det Begynner å ta form nå denne bilen, må bare få tak i dørhåndtak også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Tok noen raske bilder i dag, og klarer ikke alltid å bestemme meg hvordan jeg skal legge ut så jeg legger ut et par-tre som nesten er like! Heldig med været her i Nord nå! Slenger ut ett av den halvnorske japaneseren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Legger ut litt fisheye-bilder fra gårdagen etter håndvask Rattet begynner å bli slitt i toppen, har uansett lyst til å bytte til et litt mer sportslig ratt, dette rattet er jo hinsides stort i grunn Tenker på noe alá dette, E39 M-sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Det rattet er vel dual stage. Da må det modifiseres en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Okei, hva vil det si? Vet du om noen andre ratt som er bolt on på E38? Har ikke satt meg så mye inn i det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 her er dual stage ratt. de har større hull over senter på rattet.[ Bilde ] [ Bilde ] her er singla stage ratt. de har et mindre trekantet hull nermere senter av rattet. [ Bilde ] her er mine singla stage ratt. første er et M5 ratt. det andre er et vanlig multi funksjons ratt. [ Bilde ] [ Bilde ] alle slingle stage stage ratt skal passe om hverandre. og alle dual skal passe om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Aaaha Nå skjønner jeg litt mer, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Er forskjellige kontakter i airbag og sånn på facelift og pre facelift. Og det hullet der kontaktene går gjennom rattet. Slipringer er også forskjellige. Får sånn M5 ratt jeg har til pre face da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Man får vel ikke et slikt M-sportratt med varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Okei Ja, det rattet er jo også en mulighet, men er det samme kontakter på E38 og E39 Preface og like på Facelift? Altså om jeg finner et M5 Preface ratt, passer det på min? Det jeg har lagt ut bilde av er vel E39 Facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Ikke varme i M ratt. Jeg hadde ratt i min 728 fra en pre face M5. Så de passer over ja. Preface E39 og E38 er like. Samme med facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Okei, nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå