Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Tilbakemelding fra reklamasjon:

Fikk en god nyhet på mail i dag fra Autobua! Sendte "klage"-mail m/video om slakken jeg har i høyre fordemper en stund tilbake, og at stabstag nå må byttes for andre gang siden september 2011; Har vært litt att og fram men i dag fikk jeg beskjed om at jeg får tilsendt to nye coilovere inkl stabstag gratis :D Wohoo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnmodul!

Da var jeg innom BMW forhandleren i dag og bestilte ny generalmodul, og time til programmering; 5.Juni! Totalpris kom på 5200,-

Ble først rett i underkant av 6000,- men fikk skrudd ned prisen litt :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen raske bilder i dag, og klarer ikke alltid å bestemme meg hvordan jeg skal legge ut så jeg legger ut et par-tre som nesten er like! :P Heldig med været her i Nord nå!

dr495v.jpg

34or9s7.jpg

a3mi3l.jpg

2u7u8h3.jpg

Slenger ut ett av den halvnorske japaneseren også :)

2jcmee.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut litt fisheye-bilder fra gårdagen etter håndvask :)

35bsd8x.jpg

2u7ao0n.jpg

2ui9lwg.jpg

2mcuh0.jpg

j5dtmg.jpg

6j0k9h.jpg

b3sx86.jpg

5bnq77.jpg

2qsxagx.jpg

Rattet begynner å bli slitt i toppen, har uansett lyst til å bytte til et litt mer sportslig ratt, dette rattet er jo hinsides stort i grunn :P

Tenker på noe alá dette, E39 M-sport?

9u0cm9pbcfizqiugw6vs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er dual stage ratt. de har større hull over senter på rattet.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

her er singla stage ratt. de har et mindre trekantet hull nermere senter av rattet.

[ Bilde ]

her er mine singla stage ratt. første er et M5 ratt. det andre er et vanlig multi funksjons ratt.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

alle slingle stage stage ratt skal passe om hverandre. og alle dual skal passe om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjellige kontakter i airbag og sånn på facelift og pre facelift. Og det hullet der kontaktene går gjennom rattet. Slipringer er også forskjellige. Får sånn M5 ratt jeg har til pre face da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :P Ja, det rattet er jo også en mulighet, men er det samme kontakter på E38 og E39 Preface og like på Facelift? Altså om jeg finner et M5 Preface ratt, passer det på min? Det jeg har lagt ut bilde av er vel E39 Facelift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...