Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Satt på verandaen i dag og kikka ned på 7`ern og tenkte litt på det samme som diskuteres her nå. Orange blinkers på sort preface shadowline? Hadde det vært kult, eller blir de rett og slett for dominerende :?:

Må være shadowline også ja synes jeg. Tror ikke det blir for dominerende. Fint med kontraster. Men med krom detaljer i tillegg blir det feil etter min mening.

Om det skal være oransje blink synes jeg også at bilen bør være mest mulig sort, er jo det min er nå, eneste er jo røde baklamper men det er jo kult :) Liker ikke kromdetaljer egentlig, noen biler kler det jo selvfølgelig men jeg vil ha denne mest mulig sort og lav.

Gleder meg til å se hvordan det blir med oransje blink, må vel bestille det snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig teit å vite om folk som har kjørt med samme filmen i et par år når jeg blir tatt en måned etter jeg har fått det.........

Sånn jeg har tenkt og om jeg skulle fått rutene sotet.. Med min flaks ville det samme skjedd som med deg..

Hehe, ja vet ikke om jeg gidder å prøve meg igjen på sota frontruter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske rå bil :applause: ! Liker at du planlegger Stanceworks stuk. Er på tide at du får på coilovers og oransje bilnkers :)

Veldig synd at du måtte ta vekk sotinga btw.

Takk skal du ha :) Ja, gleder meg som en unge, 1uke siden jeg bestilte coilovers, skal være 1 uke til jeg får dem :) Var kjipt å måtte ta det av men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baah, hadde jeg sett tråden litt før..

du skulle tatt ned rutene og tatt ut sikringa, en jeg kjenner gjorde det og blei kvitt mangel lappen på sotinga....:P sa berre rutene slutta å funke etter han "skifta" dei.

Oia nice, tenkte på det men trodde kanskje ikke dem ble å "kjøpe" den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra middisplay delen:

z0c0mxakw9zjb0tosvkw.jpg

Var en del bedre lys i det jeg kjøpte fra 740AV, volumknappen var også bedre stand :)

Er ikke noe glass på det dekslet som sitter på heller.

k6l3hzru4rcd8k33ayag.jpg

Er ikke samme på innsiden, så vet ikke om jeg bare bruker strykjernet for å få pixlene tilbake, skal vist være mulig :P Såå bytter jeg diodene over om det går :)

1vru6bsq1arfp7afcqd0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig en ekkel lyd i forstillinga når jeg svinga mot venstre, som viste seg å være slakk i en bærearm, var på bilverksted i dag et par mil unna der jeg bor, på kveldstid :)

- Fikk smurt opp foringene med et skikkelig middel så dem forhåpentligvis skal slutte å knirke, en kompis med en E39 har gjort det samme bare med vanlig silikonspray og dette ble bra etter 1-2 dager.

- Sveisa eksosskjold midt under bilen som var løst

- Så etter slakk o.l på generelt hele understellet, var tre ting som måtte byttes :P

Legger ut liste om hva det var slags deler i morgen :P

Et par bilder :D :

yl8oogzz2wow39hipnck.jpg

162yd1qpwqs583ymkf3g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delene som må byttes er som følgende:

Bakre øvre stag H.B

Fremre nedre bærearm V.F

Indre styre stag H.F

Tror jeg bare ringer GS å bestiller det i dag, så kanskje jeg har dem til ca. samme tid som coiloversene så jeg får bytta masse deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...