Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ok. Koed skal ha ca 800 for den. Sjekka faktisk opp dette forrige uke.

Okei, kjøper den derfra da i og med at jeg skal bestille andre ting. Billigste jeg finner på Ebay er uansett 640kr eksl. frakt så :P

Bmw oem nr er samme om det er koed ebay eller i lomma di ;)

Sent from my Ess4

Okei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daa har jeg bestilt litt deler :)

- Tårnstiver

- Heltrekkende fangerlist

- Innsugsbelg

- Veivhusventilasjon

- 4x tropper til innvendige dørhåndtak (Mangler venstre bak)

Det jeg har igjen i planene å bestille:

- Pakninger til vanos

- Ratt

- Faceliftskjørter

Siden Koed ikke får tak i Replica Alpina leppe dropper jeg det med mindre jeg kommer over et bedre tilbud, er ikke så gira at jeg gidder å bruke 4k :P

Har også kjøpt meg en til bil og tatt ferie, wohoo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update :)

Fikk tre feilsøkningstimer til det elektriske i morgen før 09:00 på BMW-verkstedet, så får bare krysse fingrene for at dem finner ut noe :P

Oppdatert to-do-list:

Bestilt:

- x2 showplates fra showplate.se

- Tårnstiver

- Heltrekkende fangerlist

- Veivhusventilasjon (To slanger og en oljeutskiller)

- Innsugsbelg

- x4 Tropper til indre dørhåndtak

Skal bestilles:

- Alpina leppe - http://www.ebay.com/itm/SOTTOPARAURTI-A ... 2ec0321b14

- Vanos repair kits m/ verktøy fra Beisan Systems - http://www.beisansystems.com/products.html

Ratt og faceliftskjørter blir som sagt om jeg kommer over noe bedre tilbud, om noen vet om så rop ut :) Gleder meg nesten til jeg må bytte dekk også så jeg kan gå ned i profil, ser nå på bildene at det ikke ser særlig bra ut, må også litt ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et uredigert av interiør, er vel lite til showbilde men er det jeg har foreløpig :P

e67p95.jpg

Ellers har jeg VELDIG GOD NYHETER :)

Hadde da bilen på verksted i dag og skulle hente bilen uten noe form for forventninger, men når han la en dørmodul på disken smilte jeg bredt! :D Var altså dårlig kontakt på tilførselskontakten i dørmodulen på førersiden og total kortslutning i dørmodulen på passasjersiden, så nå fungerer foreløpig vindussheis på førerdør og Memory-funksjonen på setet :)

Så fikk jeg pris på ny dørmodul; 3800kr - 500kr i rabatt, men det takket jeg nei til for å åpne modulen hjemme å se etter brent relé etc. Det gjorde jeg godt i da pappa fant identisk modul på Ebay for 100kr, ferdig levert hjemme for 240kr, så det ble bestilt øyeblikkelig :D Endelig ser det lysere ut for mafiabilen! Hadde dessverre begynt å miste håpet på dette prosjektet men nå er motet oppe igjen!

Gleder meg virkelig til å få delene jeg har bestilt, blir øyeblikkelig bestilt time når jeg har modulen for koding av nøkkel etc etc. Har også skrevet en lang liste på småting som må fikses utenom delebestilling som jeg skal prøve å få gjort nå i ferien, woho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...