Andy520iA Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Konge du fant ut av feilen da. Bilen ser forøvrig veldig bra ut:) Top work hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 nice F*ck yeah Konge du fant ut av feilen da. Bilen ser forøvrig veldig bra ut:) Top work hehe Jepp Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Gjennomførte akkurat min aller første redigering i Adobe Lightroom 5, håper jeg kan bli bedre til dette etterhvert Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Eneste kjedelige med det siste bildet er at bilen ble noe mørk å se på, men ellers så det mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Er vel også meningen?At bilen skal være "i ett med omgivelsene"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Hehe sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Fikk beskjed fra Koed i dag at alle delene var kommet på lager og ble sendt i dag Det er raskt mtp at noe måtte bestilles fra München Ble full tank og nye vindusviskere i dag, og jeg lurer virkelig på hvorfor viskerarmen på førersiden er snudd feil vei? Altså det må være forskjellige viskerblad på venstre og høyre side originalt Bilen har rundet 310k nå dessverre, men siden bilen blir mer og mer i orden med tiden tenker jeg ikke så mye på det Hadde 22+ klokken 02:00 i natt, DET er varmt til å være i nord! Var sinnsyk himmel inatt også, hadde dessverre ikke med meg speilrefleksen så måtte improvisere med iPhone Her er forresten bilde av modulen i passasjerdøren, ny er som sagt bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Skulle sagt ifra, har en slik liggende og slenge i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Modul med samme serienr? Men men, 240kr er vel ikke å forakte fra bayen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Think so men er som du sier ikke dyrt skulle egentlig ha med autofold mirror, men den koster fort et par tusen brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Hehe, ja blir nok dyrt alt i alt Skulle bestille den Alpina leppa nå, men den fra USA var ended og den andre fra Polen blir det sinnsykt dyr frakt på. Men spurte en kollega som er fra polen om han hadde en eller annen kompis som sku fra eller til Polen, noe han faktisk hadde! Så han skulle prate med han i morgen hvis det ikke dukker opp en ny leppe fra USA jeg kan handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Armen er bøyd da viskern på førersiden har "spoiler" som gjør at viskern blir presset mot frontruten i fart for å fjerne vann og møkk fortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Oiiiiaaa Det hadde jeg nok aldri kommet på selv! Er det forresten noen som vet om faceliftskjørter??? Rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Er det forresten noen som vet om faceliftskjørter??? Rop ut! står vist et par på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Som er dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå