740AV Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Ja, det går jo an å gjøre det med magneter og slik som du har gjort det AV. Men hvordan har du egentlig lagd den skiltholderen, har du skjært til selv? Min er i allefall bare én del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Jeg skar til den gamle skiltholderplata ja. Ganske enkelt system om jeg må si det selv Bruker vinkler og stikker de opp i lista sammen med tappene jeg laget på skiltholerplata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Ahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Nå går det virkelig fremover med bilen, har gjort mye også i dag Begynte med: - Støvsuging, også i bagasjerom - Støvtørking - Vasking av matter både over og under med Autoglym's Plast & Gummiglans - Behandling av skinn med Meguiars Gold Class Leather - Påføring og rentørking med ren klut etter 5min med "godgjøring" - Vasking av motorrom med Autoglym's Plast og Gummiglans - Festet skilt Deretter ble pc'n koblet til og: - Oljeservice inspeksjon ble nullstilt, blir nullstilt på nytt etter oljeskift senere i år - Fjernet varsling på nærlys, siden jeg har 740i lykter med original xenon nå og de originale 728i lyktene er vanlig halogen slipper jeg nå feilmeldingen. Men tanken var egentlig at vi skulle få til å legge inn at bilen har xenonlys, slik at man skulle beholde Light Checken på dem, men varslingen ble fjernet midlertidig til vi finner ut hvordan det gjøres - Hadde også av dørtrekket på førerdøren for å sjekke hvorfor sentrallåsen ikke fungerte der, og der satt ikke kontakten til actuatorn i, så det er nå fikset Legger selvfølgelig til litt bilder fra dagen iPhone bilder Synes skiltplasseringen ble knalltøff i virkeligheten, skal ta bedre bilder i morgen! Bilen ser både sintere og lavere ut (Det ser ut som det henger skikkelig skjevt, men er bare pga den vertikale vinkelen på skiltet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Nå har jeg også fått til videofunksjonen i spillern min Helt konge! Nå blir vel neste prosjekt i stereo verden å få igjen den luka over spilleren, problemet er at denne spilleren bygger for mye ut og det går ikke dytte den lengre inn selv om jeg evt hadde fjernet den festeramma som er rundt spilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Nå har jeg også fått til videofunksjonen i spillern min Helt konge![ Bilde ] Nå blir vel neste prosjekt i stereo verden å få igjen den luka over spilleren, problemet er at denne spilleren bygger for mye ut og det går ikke dytte den lengre inn selv om jeg evt hadde fjernet den festeramma som er rundt spilleren.. tok bort hele luka i min bil jeg, ble litt tomt over spillern, men syns det var bedre sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Hmm, tror nok den blir Har du bilde av hvordan det ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Fant også ut noe i dag jeg ikke visste selv; at man kan velge selv om man vil at "Tilten" på passasjerspeilet skal tilte eller ikke Hvis man har sleiden stilt til høyre vil ikke speilet tilte når man setter bilen i revers, og hvis man har sleiden til venstre slik at speilet tilter, og man dytter sleiden til høyre tilter speilet tilbake til vanlig posisjon igjen Hadde også glemt av at speilet på førersiden memorerer innstillingen sammen med stolen Må ha ny modul (panelet) i førerdøren med tiden da den er knekt på to plasser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Trodde det stod i instruksjonsboka jeg. Min står somregel til høyre så speilet står stille i revers. Bruker bare tilten om jeg skal parkere inntil et fortau eller rygge in på en p plass. Er det memory bare på førerspeil? Trodde det var det på begge sider jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Om du skal ha ny modul, kan du jo vurdere å kjøpe enmed autofold-knapp, pluss speil med autofold og modulen i høyredøra (forsåvidt den du nettopp har byttet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Trodde det stod i instruksjonsboka jeg. Min står somregel til høyre så speilet står stille i revers. Bruker bare tilten om jeg skal parkere inntil et fortau eller rygge in på en p plass. Er det memory bare på førerspeil? Trodde det var det på begge sider jeg. Jeg, har ikke lest instruksjonsboka Ja, kjekt når det gjelder fortauskanter. Har ikke testa på andre siiden, men er vel kanskje der også Om du skal ha ny modul, kan du jo vurdere å kjøpe enmed autofold-knapp, pluss speil med autofold og modulen i høyredøra (forsåvidt den du nettopp har byttet) Da må jeg jo ha to moduler og nye speil, det blir ikke billig Men har tenkt på det og det hadde vært tøft! Over til noe annet så tenker jeg å få programmert slik at det blir lys i parklys når jeg låser opp bilen, det skal visst gå(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Har ikke bok en gang jeg. Hehe. Kjøp en E light modul. Da kan du gjøre det meste med lysa dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Jeg har faktisk overaskende mye papirer på bilen, den BMW skinnmappa som ligger i hanskerommet er helt full Ja tøft! Så faktisk akkurat den første videoen her om dagen Det jeg har lyst til er at det skal bli lys i parklyset (blinklyset) når jeg låser opp bilen, og det skal dimmes både opp og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Om du skal ha ny modul, kan du jo vurdere å kjøpe enmed autofold-knapp, pluss speil med autofold og modulen i høyredøra (forsåvidt den du nettopp har byttet) Da må jeg jo ha to moduler og nye speil, det blir ikke billig Men har tenkt på det og det hadde vært tøft! Over til noe annet så tenker jeg å få programmert slik at det blir lys i parklys når jeg låser opp bilen, det skal visst gå(?) Trenger nye speil, bryterpanel og en modul modulen koster ganske mye mer om du skal ha autofold, men trenger bare en, for fold av speil på førerside ligger i bryterpanelet ang koding av lys ville jeg også brukt eLight-module, hadde det på touringen, og det fungerte utmerket enkelt å kode egne sekvenser, og så stilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå