Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Denne ulyden er det jeg har når bilen er ved driftstemp! Noen som har anelse? Jeg tror i allefall det er vanos, men mener også vanoslyden ikke høres slik ut etter å ha hørt på youtube.. Og om jeg svinger litt når jeg står i ro på tomgang (belaster systemet), kommer lyden mye oftere og blir litt mer intens..

Ulyd - *Kvittring*

Dette er visst slik vanoslyden er, og det er jo ikke litt likt engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp no video siden jeg bruker ipad nå.

Men på min 728 kom det en fæl skrikelyd. Ble verre når jeg svinget. Problemet da fant jeg ut etterhvert at det var dårlig med servoolje. Så servo pumpa skrek. Har du sjekket det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp no video siden jeg bruker ipad nå.

Men på min 728 kom det en fæl skrikelyd. Ble verre når jeg svinget. Problemet da fant jeg ut etterhvert at det var dårlig med servoolje. Så servo pumpa skrek. Har du sjekket det?

Har akkurat fylt etter litt servoolje så den er god :) Men servopumpa lager litt lyd

det der er bare hjulene til viftereimene :)

jeg byttet alle mine 3 hjul, lyden forsvant, men er nå kommet tilbake. kjøpte alternative hjul på koed :(

Er det? :) Skal man handle fra GS da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gs er sikkert 50% dyrere enn alle andre. Til og med bmw verksted. Sjekk rundt først.

kom gjerne med konkrete priser sjøbuse.

Sjekka et hjul kjapt. Orginal del. delenr 11287841228

Koed

296.25

Gs

397,98

Uorginal del.

Koed

152,50

Gs

336,93

Bmw vet jeg ikke. Men de er sikkert også billigere enn gs. Kjøpte orginale facelift skjørt til E38 hos bmw forhandler. Var litt over 1000 kr billigere enn hos gs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...