Sjøbuse Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Så mange som har Tenker kanskje X5 hjul med lav profil, og skru ned. Litt mer spennende! Er en grunn til at så mange har de vettu. Selv møter jeg skjeldet en med de felgene. Du kan få kjøpe mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Bytta tilbake til de sorte baklyktene i går, synes det ser bedre ut på sort bil [ Bilde ] Mangler bare mørke blinklys foran og på sia nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Hmm.. Har egentlig ikke lyst på Alpina hjul selv om dem er kule Hehe, de oransje blir nok. Har mørke liggende da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Skjer ikke mye så mye med BMW'n her om dagen.. Men holder litt på med winterbeatern da, gjenstår lakk, større/bredere hjul, ferdigstilling av burbyggingen++ Slenger ut et bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Haha Tjaa, men begynner å bli lei av dem Hehe Jo ser den, skulle heller hatt keskin kt1 eller noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jeg hadde heller kjøpt no felger som ikke alle har... men igjen...alle har jo alle felgene... Sorte baklys så faktisk bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Haha Tjaa, men begynner å bli lei av dem Hehe Jo ser den, skulle heller hatt keskin kt1 eller noe slikt Ja, noe slikt Jeg hadde heller kjøpt no felger som ikke alle har... men igjen...alle har jo alle felgene... Sorte baklys så faktisk bedre ut Sant det.. Greia er vel bare å ha no felger som ingen andre har på den bilen Ja, synes faktisk det ser bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Her....slå til.... http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=43093353 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Dem så jammen små ut på X6! Det var jo ikke såå ille pris selv om jeg ikke kan ta meg råd.. Men skal prøve noen 20" med ganske bra kant på om noen dager, vet ikke om det er felger som blir å passe bilen, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Så jeg ga deg denne liken uten grunn? Huff...bortkasta tid...haha Prøv å kjør med felga til E65 du...de er gromme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Haha, unnskyld da... Men har funnet ut at jeg må spare litt fremover Felga til E65'n er 22", så det blir liitt for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Haha, unnskyld da... Men har funnet ut at jeg må spare litt fremover Felga til E65'n er 22", så det blir liitt for stort bugge sine felger du skal prøve? Skulle jo selge dem veldig billig, å dem er ganske fine med bred kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Ja, skal prøve dem Hadde sikkert vært gromme med sort kant i tillegg, kanskje hel-mattsort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Ja, skal prøve dem Hadde sikkert vært gromme med sort kant i tillegg, kanskje hel-mattsort Ja! Da blir den skikkelig mafia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Har prøvd felgene nå, 20x8,5 og 10 med 225/35 og 255/30. Er for lite dekk og liker ikke sorte felger med chromekant, synes også alle felger ser så spinkle ut sammenlignet med 95'erne.. Men disse med mer dekk i helsort og litt mer senk så tror jeg det kunne blitt ganske så gromt Slenger ut bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå