Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Legger ved noen ekstra bilder :P

r9kas5.jpg

2mfgr51.jpg

2yvrzfq.jpg

Såå bilder av felgene, se bort fra skitten bil.. :P Liker 95'erne bedre, men hadde sikkert vært gromme om dem hadde hatt sort kant i tillegg til senteret, selv om senteret har litt for ny/jalla-stil for bilen :-k

2e1dc7p.jpg

23lk0w3.jpg

3005zip.jpg

333y8sn.jpg

dr0it.jpg

Som sagt, ett eller to hakk opp i dekk, ett par hakk ned på coilsa og sort kant så hadde det vel blitt greit :P Felgene hadde kanskje også kledd sølv senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge?

Begynner å vurdere salg av godbilen nå selv om jeg ikke har litttt lyst engang.. Problemet er det at jeg må spare opp en del penger til våren i sammenheng med utdanning...

Har enda en lang liste på ting jeg egentlig skal gjøre med bilen, men da går det penger jeg egentlig ikke kan bruke. I all hovedsak er det disse tingene jeg skulle bruke penger på: Rust- og bulkfjerning - hellakkering?, understellsdeler/foringer, reim/reimhjul og vanosoverhaling. Og selvfølgelig masse annet unødvendig stasj :P

Vet ikke hva jeg kan få for bilen, dem har jo gått farlig mye ned i pris de siste to årene, og denne er gått 312 000 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lengee siden update nå, men tok noen bilder i dag :P Bilen fikk seg forøvrig en skikkelig vask sist fredag, men har selvfølgelig regnet i ett sett siden da så bilen har bare blitt brukt 1 gang på en uke.. Tenker fortsatt å selge om noen er interessert!

11hujbo.jpg

25irbc0.jpg

2s7ht0p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...