Spiff Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Haha Skal legge ut bilder i dag av felgene jeg prøvde i går, så tipper jeg det blir litt photoshopping av farge på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Legger ved noen ekstra bilder Såå bilder av felgene, se bort fra skitten bil.. Liker 95'erne bedre, men hadde sikkert vært gromme om dem hadde hatt sort kant i tillegg til senteret, selv om senteret har litt for ny/jalla-stil for bilen Som sagt, ett eller to hakk opp i dekk, ett par hakk ned på coilsa og sort kant så hadde det vel blitt greit Felgene hadde kanskje også kledd sølv senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Ikke sort kant, vær så snill! heller lysere senter, de får et mye mer eksklusivt utseende med lysere senter Just my 2 cent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 ROSA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 det var ikke riktige felger til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Hehe, er enig der Tzunami.. Men også enig med Lars Morten, er ikke helt riktige felger til bilen Sorry wicky... ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Tror de passer bedre med lyst senter, blir litt som BBS LM osv, og det tror jeg funker få det photoshoppa, eller let på nettet så finner man det fort ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Sant det, skal spørre gutta i photoshop tråden om forskjellige eksempler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Slik ble det seende ut med helsorte felger Tanten min har Leon Hardiritt felger ///Kristian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Mimrer litt tilbake, savner faktisk dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 par uker så kan du slenge på de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Ja, faen.. Var is/snø på ruta i dag.............. Flaks jeg snart er ferdig med vintervogna da Haha, en del igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Selge? Begynner å vurdere salg av godbilen nå selv om jeg ikke har litttt lyst engang.. Problemet er det at jeg må spare opp en del penger til våren i sammenheng med utdanning... Har enda en lang liste på ting jeg egentlig skal gjøre med bilen, men da går det penger jeg egentlig ikke kan bruke. I all hovedsak er det disse tingene jeg skulle bruke penger på: Rust- og bulkfjerning - hellakkering?, understellsdeler/foringer, reim/reimhjul og vanosoverhaling. Og selvfølgelig masse annet unødvendig stasj Vet ikke hva jeg kan få for bilen, dem har jo gått farlig mye ned i pris de siste to årene, og denne er gått 312 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Lengee siden update nå, men tok noen bilder i dag Bilen fikk seg forøvrig en skikkelig vask sist fredag, men har selvfølgelig regnet i ett sett siden da så bilen har bare blitt brukt 1 gang på en uke.. Tenker fortsatt å selge om noen er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå