wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 10000kr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Skal du selge og kjøpe en annen E38? Eller skal du ha noe annet tull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Heheh, blitt littt lavt Wickeline Blir nok ikke noe bimmer mer her på et år, må selge til fordel for utdanning så blir vel minst et år til at jeg kjøper meg BMW igjen... Får nøye meg med E65'n vår i mellomtiden God helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Spottet ved Hunstad tidligere i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 15, 2013 Forfatter Share Skrevet November 15, 2013 Det gjorde du nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Du har ikke lagd en logg av vinterbilen også? Du må jo ikke selge grombilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Denne var fin me style 95 felgene, Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert.92 Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 grom bill pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 skjer med denne om dagen da? bare lagra og lade som brukis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Du har ikke lagd en logg av vinterbilen også? Du må jo ikke selge grombilen da. Hehe, nei har ikke det Kan sikkert slenge ut et bilde av den slik den ser ut nå, den har fått 15x8 stålfelger med laavt innpress, ribba interiør og bøttestol er satt i etc, ser ganske grom ut Grombilen har jeg bare lyst å bruke masse penger på, men det lar seg ikke gjøre da jeg drar til Stavanger om under 2 måneder, så bilen må bort :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Denne var fin me style 95 felgene, Perfekt Tusen takk grom bill pris ? Tusen takk Kan sende deg pm skjer med denne om dagen da? bare lagra og lade som brukis? Skjer ikke mye, står bare i garasjen å koser seg Er rart å gå inn på forumet igjen, har ikke vært her på over en måned.... Har for det meste kjørt 745i i det siste da jeg mangler gode dekk til Ladan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Fortsatt planer å selge bilen altså? ikke bare ta av skilt og lagre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Jepp, bilen må bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 ikke bra Angret en stund på at jeg solgte min 728 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Hehe, jeg skjønner det Men blir nok aldri ferdig med BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå