Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

"hadde kjøpt den om jeg hadde penger"... vel er en grunn til at du ikke har penger lissom...haha facebook-salg er bare patetisk... folk har aldri penger der uansett..bare masse snakk...

Tenkte å legge den ut for 100 ca.. Men da må jeg koste den på litt.. tjener penger på den uansett... Slik den står nå..tjah...rundt 60-70k... Men er på lik linje med en sjuer, ikke lett å selge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært mye interesse på bilen eller? så på facebook at det var nok av kommentarer der!  :P

Hehe, har aldri sett så mye respons på en annonse i den gruppa der :P Men hadde bare 10% vært seriøse..

Alle som kommenterer på Facebook er Verdens mest useriøse, somregel vertfall  :P enten skambud eller hadde tatt den om jeg hadde hatt penger..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Stemmer det! :P

"hadde kjøpt den om jeg hadde penger"... vel er en grunn til at du ikke har penger lissom...haha facebook-salg er bare patetisk... folk har aldri penger der uansett..bare masse snakk...

Tenkte å legge den ut for 100 ca.. Men da må jeg koste den på litt.. tjener penger på den uansett... Slik den står nå..tjah...rundt 60-70k... Men er på lik linje med en sjuer, ikke lett å selge...

Sant det dessverre.. Men tenkte det kunne være gøy å sjekke responsen i gruppa der. Må lage en til en skikkelig annonse på bilen, men er så treig med slike ting :P Skal jo selge RX7'n og en Husqvarna WRE125 jeg har stående, men er lettere sagt enn gjort  :bounce:

Okei, kjekt å ikke gå i minus da! Ja, vi får se hvordan salget går, bilen må helst bort før Februar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope... 2000 model jaguar S-type 3liter V6...rød med beige skinn og alt tilgjengelig utstyr på den tiden... kjørt 210kkm... fikk den for vrakpanten..og brukte 5800kr på to stk nye nøkler, nytt batteri og service... Så nei...kommer aldri til å tape penger på den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...