wicky124 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 50lapper ikke dum pris... Får jeg solgt jaggen fortløpende så er jeg nesten frista as... På tide å legge ut jaguaren på finn til spottpris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 wicky i bmw igjen? hadde nesten blitt et rart syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 ja as....er en stund siden sist...haha Men ikke forstyrr meg...Må lage annonse på jaguar nå... Tzunami reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Hehehe, bare å komme å hente det Mye får du for Jagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Vært mye interesse på bilen eller? så på facebook at det var nok av kommentarer der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Alle som kommenterer på Facebook er Verdens mest useriøse, somregel vertfall enten skambud eller hadde tatt den om jeg hadde hatt penger.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 "hadde kjøpt den om jeg hadde penger"... vel er en grunn til at du ikke har penger lissom...haha facebook-salg er bare patetisk... folk har aldri penger der uansett..bare masse snakk... Tenkte å legge den ut for 100 ca.. Men da må jeg koste den på litt.. tjener penger på den uansett... Slik den står nå..tjah...rundt 60-70k... Men er på lik linje med en sjuer, ikke lett å selge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Slik ser ladan ut nå Kommenterer resten senere! Haukefer og tommyheimberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Hahaha niva kan bli tøft det også gitt, ser en når jeg sitter på bussen til skolen hverdag. Men den er bare standard kvit i lakken, med litt krokan. Din er jo en liten sjarmør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Haha, de er litt kule Men er 1600 bensiner.. Skulle absolutt ha vært turbodiesel, er grovt sett det eneste den mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Vært mye interesse på bilen eller? så på facebook at det var nok av kommentarer der! Hehe, har aldri sett så mye respons på en annonse i den gruppa der Men hadde bare 10% vært seriøse.. Alle som kommenterer på Facebook er Verdens mest useriøse, somregel vertfall enten skambud eller hadde tatt den om jeg hadde hatt penger..Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Stemmer det! "hadde kjøpt den om jeg hadde penger"... vel er en grunn til at du ikke har penger lissom...haha facebook-salg er bare patetisk... folk har aldri penger der uansett..bare masse snakk... Tenkte å legge den ut for 100 ca.. Men da må jeg koste den på litt.. tjener penger på den uansett... Slik den står nå..tjah...rundt 60-70k... Men er på lik linje med en sjuer, ikke lett å selge... Sant det dessverre.. Men tenkte det kunne være gøy å sjekke responsen i gruppa der. Må lage en til en skikkelig annonse på bilen, men er så treig med slike ting Skal jo selge RX7'n og en Husqvarna WRE125 jeg har stående, men er lettere sagt enn gjort Okei, kjekt å ikke gå i minus da! Ja, vi får se hvordan salget går, bilen må helst bort før Februar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Jeg kjøpte jaguaren for 3000kr.... og kosta på den 6000kr... Skal mye til for å gå i minus.... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Hahaha, kødder du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Nope... 2000 model jaguar S-type 3liter V6...rød med beige skinn og alt tilgjengelig utstyr på den tiden... kjørt 210kkm... fikk den for vrakpanten..og brukte 5800kr på to stk nye nøkler, nytt batteri og service... Så nei...kommer aldri til å tape penger på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Oida, såppass! Heldig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå