APedersen Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Da har jeg bestemt meg for om jeg ikke for solgt bilen før 10.Februar blir den avskiltet og "renovert" i sommer. Greia er at jeg trenger pengene, men har ikke litt lyst å selge godbilen... Har gjort mye med bilen hittil, og vil gjøre den perfekt før jeg selger den. Men når jeg er kommet så langt har jeg nok garantert mindre lyst til å selge bilen enn nå, så vi får se hvordan det går! Føler meg i allefall ikke ferdig med denne bilen Slenger med et bilde jeg tok med iPhone i sommer D.Toft og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Er dritt og selge bilen når du er så glad i den og har brukt mye tid og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Er enig der, har også snakket med en kar ang. hellakkering i sommer, spent på pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 I samme farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Jepp Tror i allefall det, må tenke litt på det etter jeg har hørt pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Bestilte dørwire til det indre dørhåndtaket fra GS for en uke siden da det sluttet å virke litt før jul. Så fikk jeg den i dag å skulle bytte, og når jeg tok ut det indre dørhåndtaket fra dørtrekket kjente jeg at wiren fungerte når jeg dro i den, og tenkte "faen, nå er selve håndtaket ødelagt", men det var faktisk bare festet der wiren hukes i som hadde sklidd ut av selve håndtaket. Jeg gikk ut fra det var wiren når jeg bestilte da jeg har byttet begge foran før, men neste gang noe skjer skal jeg kikke hva som faktisk er ødelagt! Men ikke dumt å ha litt ekstra deler liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert.92 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 jeg skjønner ikke at du ikke har fått solgt den enda . tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Den var jo ikke lagt ut på finn...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Takk takk Robert Hehe, bilen blir nok beholdt.. Har ikke lagt særlig mye jobb i salget (Med vilje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Fikk pakke fra Polen her om dagen, hehe Betalte 50kr levert hjem tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Bra den blir beholdt, livet blir aldrig det samme igjen, om man har hatt 7er og kjøper seg noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Skulle ikke du vente til 10 februar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Du får ha ombygging til 740 eller 750 som langtidsprosjekt, begynn å handle i det små, så selger du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Bra den blir beholdt, livet blir aldrig det samme igjen, om man har hatt 7er og kjøper seg noe annet! Kikka her inne for en stund siden og glømte av å svare. Men nei, det er virkelig gode biler og ser fram til å skru til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Skulle ikke du vente til 10 februar? Ble bestemt litt før Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå