Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Har lyst å bygge ny eksos med ulitt mer lyd i, samt bytte stusser på bilen til noe litt mer røft! Så blir det litt nye interiør deler, og Alpina leppe mot sommeren :) Har sendt mail om fraktkostnad fra Polen på en, men hadde håpet at jeg kunne ha funnet en fra statene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det magnaflow potter?

hvordan eksos ser du for deg ellers?

jeg har kappet omtrent rett etter Y potten ved diff, og satt på 2.5" rør ut fra hver.

pen lyd, mye brumming på lavt turtall, ellers stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha litt mer lyd, men samtidig ikke noe rånete, er jo tross alt en luskuriøs bil så må bevare det. Men høres bra ut det du har gjort da :)

Tenker noe slikt av stusser :)

post-62858-0-36187100-1393952990_thumb.j

De lyktene der er forresten gromme også :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja.. Vi har jo Supersprint eksos på 745i'n vår og det er en del lyd av det, meen liker det når det er V8 :P Vet ikke hvordan det blir på 728i'n, er redd det blir jalla.. Vil bare ha ulitt mer lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den er tynn. inni "rettstrekket" på bakre del ut fra Y potten er det dobbel rør, innerste rør er hullet/ perforert. sikkert for å dempe lyd.

en kompis har montert 14816 potter på org rør, men jeg vet enda ikke hvordan lyden er i hannes.

skal evt komme med tilbakemelding på dette når han har fått bygget ferdig motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei takk :) Ja, gjerne! Kan vel også søke litt rundt på nettet etter lyder av M52B28, er jo samme greia i 3-, 5-, og 7-serien så. Kanskje litt mer sportslig lyd E36 og E39 originalt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...