APedersen Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Kjøpte Replica, orker ikke legge 6-7000 i en leppe som er lett utsatt for skade, i tillegg til at det ikke er en ekte Alpina i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Husk at original Alpina lepper tåler....alt.... virkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Ja, har hørt dem tåler en del Får se på kvaliteten på den jeg får, kan jo kjøpe noen av disse for prisen av en ekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Telefonmodul: Nå har jeg besilt telefonmodul, i håp om at det fikser telefonproblemet jeg har hatt siden de andre modulene tok kvelden Har hittil bestilt: - US-bakluke (Nederste del) - Alpina front lip - Vindusheissentral (Førerdør) - Telefonmodul - Ny nøkkel - Nytt indre dørhåndtak (Førerdør) - VVME Xenon Kit - H7 (Fjernlys) - BMW Scanner 1.4.0 - OBD to 20pin adapter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Har nettop bestilt en replica alpina leppe på ebay selv.. har ikke fått den enda, men er spent på passform, da hørt at den ikke er så bra.. Husker ikke navnet på han jeg bestilte av, men trur det var polsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Må nok skjæres og tilpasses litt ja Sikkert noe alla samme som jeg har bestilt. Skal uansett ta av og lakkere frontfanger når denne skal på, så skal nok få det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Nå har jeg opprettet en egen E38 tråd http://bimmers.no/topic/780103-tr%C3%A5den-om-e38/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Indre dørhåndtak: Nå har jeg også bestilt nytt indre dørhåndtak da det jeg har i førerdøren er begynt å bli litt slark i (Ja, vet det som er avbildet er til høyresiden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Tenker å kjøpe modul for å styre Pioneer-spilleren min med rattet, noen som vet om dette blir rett? Og monteres den bak spilleren? http://www.ebay.com/itm/251354977724?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 kunne gitt meg en lyd, har 4 innvendig håndtak til overs. uten lys. den adapteren ligner den jeg hadde, bare annet merke. funket hos meg. monteres bak spilleren ja. blir litt trangt, men går fint om du klarer å plassere koblingene rett nedi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Oida Men var billig uansett så er spent på kvaliteten, kan jo gi deg en lyd om kvaliteten er dårlig Er blitt slakk der festet til vaieren går ned i håndtaket, i den stjernekoblinga, så henger litt og det er verken pent eller praktisk Okei, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 ja du får gjøre det. mine er i orden, ble byttet ut til fordel for belyste håndtak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Okei Over til noe annet, tror du dette er greit for å ha i fjernlysa? http://www.ebay.com/itm/271420868552?_trksid=p2055120.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 aldri hørt om dem. kjøpte til grøftelysene mine hos vvme.com digital slim ballast. ingen feilfelding edit: http://www.vvme.com/hid-headlights/single-beam-hid-conversion-kit/h7-hid-conversion-kit/digital-slim-h7-hid-conversion-kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå