APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Xenon kit: Da er H7 xenon kit med slim ballast fra VVME bestilt som jeg skal ha på fjernlysa VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Da er H7 xenon kit med slim ballast fra VVME bestilt som jeg skal ha på fjernlysa 1000x1000.jpg har dette i min E34 også. er kjempefornøyd med det. eneste minuset er at det bruker littegranne tid til å tenne skikkelig, men ikke så galt at det ikke er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Ojja Ja, er nok bedre enn de originale halogenlysene uansett VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Ojja Ja, er nok bedre enn de originale halogenlysene uansett åja, uten tvil! tror du bil bli kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Diagnoseringsutstyr: Da har jeg også bestilt BMW Scanner 1.4.0 med overgang fra OBD til 20 pin D.Toft og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Er hjemme en snarings i nord denne helgen, og måtte da ut i garasjen en tur å kikke. Fikk fikset låsen til tanklokket, den har ikke vært helt funksjonell i mitt eie i allefall. Her sitter boksen som styrer låsen: Problemet var bare at låsen ikke kom seg så langt ut som den burde. Noen som kan si meg hva boksen ved siden av telefonmodulen er? Mtp telefonproblemet, smeller sikring nr.70 momentant når man setter i en sikring, er usikker på om bytte av telefonmodulen blir å fikse det problemet, men time will show. Mangler litt i toolboxen, den må kompletteres! Dette dekselt er bulket, men lar seg kanskje rette ut om jeg tar det av istedet for at jeg skifter det ut. Skal tilbake hit igjen i påska, og da har jeg nok fått mesteparten av delene jeg har bestilt, det blir moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 sølvboksen? det er den orginale forsterkeren din. dekselet kan du demontere og så forme det tilbake til fin stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Jepp, okei Ja, skal gjøre det, vet du hvordan det sitter fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 av med dørtrekk, så TROR jeg hele driten er skrudd fast fra baksiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 eller, ikke skrudd, men med noe selvlåsendes klips http://www.ebay.com/itm/bmw-e38-left-front-tweeter-speakers-/151235646677?pt=Car_Audio_Video&hash=item233658d4d5&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Ja stemmer, er sikkert enklest å ta av dørtrekket og eventuelt skru av diskanten. Om man ikke klarer å dra det ut med en bøyd nål etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 mulig det går ved å skru av diskanten ja. ville ikke prøvd med nål, lett for å få stygge knekket i nettingen da. bedre å presse med en finger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Stemmer, blir nok sånn D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå