MagnusHN Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Kommer til å bli fet med alpina leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Ja, det tror jeg også Gledes til å få montere litt deler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Fordelen med Alpina leppe på E38 er at man ikke trenger sideskjørt etc... fronten er jo noe høyere enn sideskjørt og bakfanger originalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Ja, sant det. Det mangler noe foran på både E38 og E65 når man studerer det Men skal få tak i sideskjørter etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Noen som vet hvor man handler stusser billig og bra? Skal etterhvert bytte ut de stussene jeg har da jeg synes dem begynner å se jalla ut, så skal bytte dem ut med noen runde som ser litt mer solid ut. Har egentlig ikke lyst at dem skal være chrome engang. Ellers er jeg motivert på å få byttet ut til US-bakluke, tror det blir fett Men tenker tanken å fjerne den oransje lyktefilmen fra faceliftlyktene og "pusse dem opp". Noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Vet du om der er en tråd på den siste der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Nei, vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Je fant, je fant. http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=39860 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Åå nice, visste ikke det var den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Pen bil, men skjønner bare delvis hvorfor du vil ha US-trunk. For du vil vel få et problem med å få US-formet nytt skilt? Og hvordan er forbruket på en sånn bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Je fant, je fant. http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=39860 uff da, får lyst på 7er igjen når jeg ser sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Ja, den er grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Da har jeg fått melding fra Nord at 7 av pakkene er kommet fra rundt om i verden, deriblant Alpina leppa God helg hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 sweeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå