Steinhar Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Ja hva skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Er usikker, må lage en annonse å se hva folk vil betale tror jeg, har ikke lyst å gi dem vekk.. Må uansett finne ut litt nærmere om eventuelle neste felger også før jeg kan være 100% sikker på at jeg skal selge Men gir beskjed til deg videre i "prosessen" Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Såppass ja Har fått inn noen bud, men de er hittil lavere enn de tallene du delte (Jeg selger felger med dekk, kan tas av om det er ønskelig.) Har du link til den facebook annonsen om den er i en offentlig gruppe? https://www.facebook.com/groups/BMWKJOPOGSALG/permalink/634908176589427/?stream_ref=2 Ser ut som annonsen er slettet nå.. Felgene kompisen min kjøpte til 8k er sikkert fjernet for ett par mnd siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Okei, var dem med eller uten dekk? Var dem bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Okei, var dem med eller uten dekk? Var dem bra stand? De kompisen min kjøpte var det noen jalla dekk på og felgene var kantkjørt endel tror jeg. Så det skal Østfold Felgteknikk fikse. De til 12k husker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Da er jeg kommet meg hjem for påska, og der lå det en del pakker å venta på meg Man kan faktisk se på bildet til og med at den er av dårlig kvalitet, så den blir nok ikke benyttet Men betalte 10kr så til den prisen er den av meget god kvalitet, haha.. Så etterpå at det ikke var helt samme numrene på modulene, men om den ikke funker selger jeg den bare videre.. Den er i topp stand på utsiden i allefall, og en mer solid forpakning har jeg aldri sett makan til... Skal hente dørhåndtaket på posten i dag, og bryterpanelet til førerdøra får jeg på mandag. Blir nok også å prøve montere Alpina leppa i dag, samt begynne å demontere og montere på bilen US-bakluka kommer ikke før jeg er dratt sørover igjen så det får bli til senere, men kan jo ikke montere verken den(?) eller xenon kittet til fjernlysa før EU-godkjenning uansett. God helg og påske hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Da var påskeferien over, ble lite pc i påska og dermed lite tid til bimmers, men her kommer det en liten oppdatering Når jeg hadde fått både dørhåndtaket og bryterpanelet tok jeg av dørtrekket for å bytte disse, og så da det var på tide å renovere festene rundt dørtrekket, samt bytte ut klipsene. Så flere av klipsene som var slitte ble ble byttet ut med nye og festene disse klipsene sitter i ble limt skikkelig fast. Hadde også av diskantdekslet og fikk rettet det ut så godt som jeg fikk til Her er litt bilder av bryterpanelet, dette viste seg å være original BMW vare, men selv om alt fungerte helt perfekt, lurer på om det er til facelift da tilkoblingene er på siden og ikke under? Og et bilde av nytt vs gammel dørhåndtak, det nye var skikkelig tight og flott Klips og tropper (o.l) er veldig kjekt å ha liggende ekstra! Slik ser det ut innvendig for de som ikke har sett det Diskanten, passe vrient å få av de festene, men lett å sette fast igjen! Husket heller ikke det var to elementer Resultatet ble som nytt, alt fungerer perfekt! Jeg merket selvfølgelig også forskjell etter "renoveringen" av festene til dørtrekket, døren gikk mye lettere igjen Interiøret skal få en skikkelig interiørrens når bilen er "ferdig". Telefonproblemet ble jeg fort klok på etter byttet til den "nye" modulen og satte en ny 10A sikring i sikringsholderen. Da ble det altså lys i telefonrøret og MID'n reagerte MEN, BMW-nummeret på den "nye" og den gamle modulen stemte ikke overens, og det resulterte i at lyset i røret og MID'n sluktes etter ca 1-2 sekunder.. Altså jeg må få tak i en ny modul, og jeg har en telefonmodul til overs om noen trenger. Men alt i alt var det virkelig et høydepunkt at jeg fant en løsning problemet Akkurat her var det lite strøm på bilen, så derfor det svake lyset Her er en video som ble ekstremt dårlig og skjeiv etter opplastning, men man ser hvordan den oppfører seg: View My Video Her er den gamle modulen, så om noen har liggende er jeg interessert om jeg ikke finner et kupp som den andre på Ebay - Ellers noen andre bilder, Dension blir montert i E65'n Jeg må så absolutt få meg Canbus LED i bagasjerommet, nydelig Den årlige vårrengjøringen er ikke gjennomført i garasjen enda Må også legge til at passformen på Alpina-leppa var ikke særlig bra, men finishen var fin! Var alene når jeg prøvde å sette den på og glemte det av senere når det var andre til stede.. Men skal nok få den til å passe! Må se nærmere om et par måneder når jeg kommer hjem igjen, da skal frontfanger av og lakkeres sammen med leppa Tok av de fleste listene på sidene av bilen, og gjort den litt klar for rustfjerning, så får vi håpe det kommer i gang og er ferdig til jeg kommer hjem igjen Diagnoseutstyret fikk jeg ikke helt til da jeg fikk bluescreen hver gang jeg skulle installere selve adapteret, men får det tilsendt hit og skal lære meg dette skikkelig! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Min facelift har kontaktene under på panelet i døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Hmmm, da aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Kanskje min telefon modul kan passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Har den samme BMW-nummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Skal sjekke i morgen så gir jeg beskjed:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå