hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jeg vil ha m parallell, eller de du solgte. Hvilke har du nesten bestemt deg for? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Ja, finnes mye tøft i BMW OEM felger! Hvis du ikke har vært innom BMW Style Wheels, så må du gjøre det http://www.bmwstylewheels.com/ Det er hemmelig hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Felgene ble solgt i går og er nylakkerte i dag, fikk bilde for en time siden En kompis som kjøpte dem, skal på en E61 faktisk! Dem ble som nye, men bildet lyver litt da dem er en del mørkere enn originalt, gleder meg til å se dem på Felgvalg: Ellers kan jeg vel nevne at felgvalget mitt er ganske klart, er en annen på forumet som har dem på samme bil, men det er på andre siden av landet og bilene vår er ikke like. Til tross for at jeg hater å herme etter folk, jeg er uten tvil at typen som foretrekker å ha egen stil, men satser på at dette skal gå bra da jeg har vurdert disse felgene siden jeg så dem første gang på en annen bil. Disse var riktig nok av merket Work, men de pengene har jeg per dags dato ikke å legge i felger dessverre. Etter mange timer av leting både på Ebay, Blocket, Finn (etc..), finner jeg ingen felger jeg liker like godt som disse som ikke (minst) tredobler prisen. Dette er på langt nær samme typen felger som Style 95, jeg digger fortsatt tilsvarende OEM felger og 95'ene kommer ikke til å bli de siste av massive OEM felger jeg skal ha. Men denne gangen prøver jeg noe annet, noe litt mer "spennende", valget har herved falt på: Det stemmer, Varrstoen ES6. Er 95% sikker på at dem blir i hvit da det klaffer best med fargen på bilen og de oransje blinklysene. Føler at Gun Metal både forsvinner og kræsjer litt med fargen på bilen og de oransje blinklysene som jeg kommer til å beholde videre. Gun Metal passer utmerket på f.eks sort E39 med faceliftlykter rundtom (hvite), men føler som sagt det blir litt "kjedelig" på denne av nevnte grunner. Forventer IKKE at de som har fulgt og følger denne tråden er enig i dette valget, det får isåfall være. De fleste liker ikke disse felgene da det er kopier av Work Meister S1, men som sagt så føler jeg at jeg verken har pengene å bruke i det området, eller forsåvidt behovet i å bruke den typen penger på felger riktig enda, også da jeg har en god del andre ting jeg skal gjøre med bilen. Enten folk liker det eller ikke, noen fatter det og andre ikke, slik som med alt annet Tenker uansett å kjøre 235/35 foran og 265/30 bak, lett valsing i skjermbuene og prøve å treffe på en litt tightere fitment enn jeg nå har hatt i det siste. Blir muligens bestilling av en del deler fremover også, og skilter blir prioritert lang frem i "køen", skal fullføre de planene jeg har på denne bilen før jeg kvitter meg med den, og dette ser jeg fram til "Enjoy" hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Nydelige felger! Kjør på, dette blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Ja, det er gromme felger synes jeg Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Er de dyre? Hvit blir bra det, blir et ordentlig blikkfang med slik kontrast 265 bak, ser du skriver du skal valse, hvordan blir det med sporing og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Neida, er ikke så dyre. Kommer på ca 12k fra statene Hadde jo 30mm spacere (en stund) på 245/40 foran på 95'ene, null problem, så ser ikke mørkt sånnsett på dette Men ja, tror det blir kult med hvitt senter og dype chromelips på denne bilen. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Endelig!! Eg er iallfall einig i felgvalget APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Enig med felg valget jeg også! Nydelige felger på en nydelig bil! så trur det blir helt supert! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Moro! Tusen takk, håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Fine felger det der, et godt valg Men hvorfor vil du ha så lav profil på dekka? Rulleomkretsen blir jo helt feil (ulovlig) og ikke minst for lav lastindeks. Ville heller gått opp til 40 og 35 profil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Flott, takk Ja, det blir kanskje litt lavt.. Kanskje jeg går for 235/40 og 265/35 i stedet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Er de 19" de felgene der? I så fall, hvilken bredde? Vurderer selv 235/40 på 9" og 265/35 på 10,5" på mine Hamann Pg1. Tror det vil bli sånn nogenlunde ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Det stemmer det, de er 9,5" og 11x19" PG1 er nydelige felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå