Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5


 Share

Anbefalte innlegg

Felgene ble solgt i går og er nylakkerte i dag, fikk bilde for en time siden :P En kompis som kjøpte dem, skal på en E61 faktisk! Dem ble som nye, men bildet lyver litt da dem er en del mørkere enn originalt, gleder meg til å se dem på :)

 

post-62858-0-32313200-1399496443_thumb.j

 

Felgvalg:

 

Ellers kan jeg vel nevne at felgvalget mitt er ganske klart, er en annen på forumet som har dem på samme bil, men det er på andre siden av landet og bilene vår er ikke like. Til tross for at jeg hater å herme etter folk, jeg er uten tvil at typen som foretrekker å ha egen stil, men satser på at dette skal gå bra da jeg har vurdert disse felgene siden jeg så dem første gang på en annen bil. Disse var riktig nok av merket Work, men de pengene har jeg per dags dato ikke å legge i felger dessverre.

 

Etter mange timer av leting både på Ebay, Blocket, Finn (etc..), finner jeg ingen felger jeg liker like godt som disse som ikke (minst) tredobler prisen. Dette er på langt nær samme typen felger som Style 95, jeg digger fortsatt tilsvarende OEM felger og 95'ene kommer ikke til å bli de siste av massive OEM felger jeg skal ha.

 

Men denne gangen prøver jeg noe annet, noe litt mer "spennende", valget har herved falt på:

 

post-62858-0-36520000-1399497273_thumb.p

 

post-62858-0-99011500-1399497320_thumb.p

 

post-62858-0-34042200-1399498138_thumb.j

 

post-62858-0-94682800-1399498138_thumb.j

 

Det stemmer, Varrstoen ES6.

 

Er 95% sikker på at dem blir i hvit da det klaffer best med fargen på bilen og de oransje blinklysene. Føler at Gun Metal både forsvinner og kræsjer litt med fargen på bilen og de oransje blinklysene som jeg kommer til å beholde videre. Gun Metal passer utmerket på f.eks sort E39 med faceliftlykter rundtom (hvite), men føler som sagt det blir litt "kjedelig" på denne av nevnte grunner.

 

Forventer IKKE at de som har fulgt og følger denne tråden er enig i dette valget, det får isåfall være. De fleste liker ikke disse felgene da det er kopier av Work Meister S1, men som sagt så føler jeg at jeg verken har pengene å bruke i det området, eller forsåvidt behovet i å bruke den typen penger på felger riktig enda, også da jeg har en god del andre ting jeg skal gjøre med bilen. Enten folk liker det eller ikke, noen fatter det og andre ikke, slik som med alt annet :)

 

Tenker uansett å kjøre 235/35 foran og 265/30 bak, lett valsing i skjermbuene og prøve å treffe på en litt tightere fitment enn jeg nå har hatt i det siste. Blir muligens bestilling av en del deler fremover også, og skilter blir prioritert lang frem i "køen", skal fullføre de planene jeg har på denne bilen før jeg kvitter meg med den, og dette ser jeg fram til :)

 

"Enjoy"  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er ikke så dyre. Kommer på ca 12k fra statene :) Hadde jo 30mm spacere (en stund) på 245/40 foran på 95'ene, null problem, så ser ikke mørkt sånnsett på dette :) Men ja, tror det blir kult med hvitt senter og dype chromelips på denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine felger det der, et godt valg :)

Men hvorfor vil du ha så lav profil på dekka? Rulleomkretsen blir jo helt feil (ulovlig) og ikke minst for lav lastindeks. Ville heller gått opp til 40 og 35 profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...