Tzunami Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Stalker-sjøbuse? eller hva wicky? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Ja. Utrolig hvor flink jeg hår vært til å vite ting om folk i dag Passer på vettu. Kartlegger alle så jeg vet hvor jeg har folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Hahaha Det samme gjelder bilene til folk? Slik som med utstyrslista til Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Ja. ALT må sjekkes grundig Ganske nøye av meg på enkelte ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Kanskje Apedersen ikke vil dele bosted med alle på bimmers? La oss tenke på litt på siste pm fra deg til meg der du klikka i vinkel for at jeg hadde skrevet hvor den alpinagarasjen fikk pengene fra...eneste jeg skrev var investor...og dere moderatorer klikka såååååå heftig... Menmen...nok om det Gleder meg til å se de nye felgene Apedersen! håper du satsa på søte små bamsefelger i 14tom med 16tom kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 14" bamsefelger på en 7'er ja? haha må følge med i timen vettu Wicky, ikke vet du hvor han holder til om dagen, ikke vet du hvordan felger han har bestilt? trodde du var Mafia jeg wiki? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Jeg har gitt den rollen til sjøbuse...han rekognoserer for meg og gir meg info... haha Når man har vunnet en mafiapris så trenger man ikke å styre å ordne med å holde kontroll på ting...man for andre til å jobbe for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 haha Du får meg til å le wicky!! (nei jeg er ikke homo, du er bare lættis! ) Hvor lang tid tar det før hjulene er på plass og vi får nye bilder Pedersen? Må du droppe black'd out-looken nå da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Kanskje Apedersen ikke vil dele bosted med alle på bimmers? La oss tenke på litt på siste pm fra deg til meg der du klikka i vinkel for at jeg hadde skrevet hvor den alpinagarasjen fikk pengene fra...eneste jeg skrev var investor...og dere moderatorer klikka såååååå heftig... Menmen...nok om det Kanskje du skulle fått deg enn annen hobby enn å prøve og ta meg på ting hele tia. Og kanskje lese gjennom ting som blir skrevet av meg før du begynner og klage på det. Jeg skrev ikke hvor han bodde. Jeg skrev han bodde en beta syd for bergen. Det kan være nesten halve Norge det. Han skrev selv hvilken by han bodde i. Det er noe annet enn og gi fullt navn og arbeidsplassen til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Ikke skap krig nå gutta vi er da bare gode venner som vil se hvordan e38'n til pedersen blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 (endret) Kanskje du skulle fått deg enn annen hobby enn å prøve og ta meg på ting hele tia. Og kanskje lese gjennom ting som blir skrevet av meg før du begynner og klage på det. Jeg skrev ikke hvor han bodde. Jeg skrev han bodde en beta syd for bergen. Det kan være nesten halve Norge det. Han skrev selv hvilken by han bodde i. Det er noe annet enn og gi fullt navn og arbeidsplassen til folk. oi...se der ja..DER skrev du det jeg prøvde å forklare deg på PM... jeg skrev KUN at (navn) drev som (firma)..ikke HVA han (..........) i og hvor han bodde og hvor mye han tjente blablabla...og den infoen er tilgjengelig i de største avisene i Norge... på lik linje med infoen til Apedersen... Tenk deg om to ganger før du lager drama a lillegutt Endret Juni 20, 2014 av Sjøbuse Fjernet navn of firma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 haha Du får meg til å le wicky!! (nei jeg er ikke homo, du er bare lættis! ) Hvor lang tid tar det før hjulene er på plass og vi får nye bilder Pedersen? Må du droppe black'd out-looken nå da eller? Jeg tror han burde beholde chromelister etc...men det avhenger jo seff av nye felgene... (du er litt femi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 oi...se der ja..DER skrev du det jeg prøvde å forklare deg på PM... jeg skrev KUN at (navn) drev som (firma) ..ikke HVA han (.......) i og hvor han bodde og hvor mye han tjente blablabla...og den infoen er tilgjengelig i de største avisene i Norge... på lik linje med infoen til Apedersen... Tenk deg om to ganger før du lager drama a lillegutt Og si noen bor i Norge og å fortelle navn. Hvordan bedrift han driver og hvordan man finner det på google er ikke helt det samme. Den som skaper drama er nok ikke meg. Heller ikke jeg som skriver "nok om det" i masse tråder og fortsetter vidre like jævlig. Var det noe mer nå så kan vi ta det på PM istedefor og ødelegge tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Da anbefaler jeg at vi slutter å diskutere alle kjendiser, alle som er nevnt i media, alle som er kjent pga ting og tang her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk APedersen, hermanoo90 og Steinhar reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå