joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 skole jaa, morro det... sitter her på benken selv, glad jeg har bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Stemmer det! Er ikke like hypp på å koble i skap når jeg kan sitte på bimmers å drikke appelsin juice, haha Hvordan skole går du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 haha, går du på el energi? det gjør i såfall jeg, elenergi 2 året på strømmen.. duda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 jeg har gså gått på strømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Hehe såppas Nei, går automatisering VG3 3 mil unna hvor jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Lars Morten, hva gikk du? Du syntes det er morro på automatisering eller? Kjenner til lang reisevei, har 1,5 time med buss hver vei jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Ja, automatisering er vel det som styrer mest mot det jeg har lyst til å holde på med av alle linjene, gikk TIP, så AU2 og nå 3, angrer ikke Hehe, er bare 35min her, greit å pendle med bil også når vi er ferdig tidligere, men koster jo ca 130kr per dag i bensin på pendlingen da, kan foort bli dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Morro det at man trives da, jeg trives hvertfall med det jeg går nå, masse utplasring og slikt Blir fort litt dyrt det ja, har ikke så mye annet valg enn buss jeg da, må vell vente til midten av juni før jeg kan uroe meg for dyr bensin frem og tilbake fra skolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Stas å kjøre E38 som student da. Jeg kjørte Ford Granada når jeg gikk på fagskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Lars Morten, hva gikk du?Du syntes det er morro på automatisering eller? Kjenner til lang reisevei, har 1,5 time med buss hver vei jeg.. gikk børsemekk et halvt år før jeg fant ut at det ikke var noe for meg! og det tar ikke en og en halv time med buss til strømmen ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Det vet jeg ikke om er her nå.. Aner ikke jeg.. Til skolen bruker vi vell 50 min, men når jeg må ta rutebuss hjem tar det 1,20 1,30 min med buss.. Kø og dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Ja, er glad jeg har tatt rett valg, ikke alle som gjør det Hehe, helt greit å ta buss egentlig også, i og med at det er gratis Og ja, er helt greit å kjøre E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Coilovers are finally on!!! Ble veldig lavt nå så jeg må stille opp bak, prøvde å rulle biln litt og hjulene tar litt borti skjermene på innsiden, så i morgen skal jeg stille opp bak, og få tak i spacere til framme pga dekkene tar litt borti selve justeringsringene på demperen Skulle space uansett ca 1cm så det går med god klaring Slik den står nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Heve den litt bak og space ut 25mm, så blir det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Jepp Vet du hvor dem har billige/greie spacere? Må egentlig ha noe SNAREST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå