Tzunami Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 gs har, jeg har de både foran og bak, og er veldig fornøyd står 40mm og 50mm h&r, men det er pr. aksel, så blir 2x20mm og 2x25mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 grom den tralle nå! likte stance opplegget i bakruta og kan gratulerer med 300 innlegg i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Bilder av prosessen: (Legger til flere) Fikk bare bilde av tre av demperne, får ta et til å legge til senere Men dere skjønner sikkert at alle er på Bei litttt lav bak Grei høyde i front da, kan sikkert gå ulitt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 gs har, jeg har de både foran og bak, og er veldig fornøyd står 40mm og 50mm h&r, men det er pr. aksel, så blir 2x20mm og 2x25mm Aha Pris? Er vel rundt 1000 lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 grom den tralle nå! likte stance opplegget i bakruta og kan gratulerer med 300 innlegg i tråden Takk takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 ligger i overkant av 1000-lappen men husk 20% som bmwccn-medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Tøft Så bmwccn er det gamle bimmers eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 det er bmw car club norway, altså bmwklubben, men forumdelen har på en måte bimmers tatt over, siden det er så mye mer aktivitet her enn der www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Ja, det har jeg fått med meg, men tenkte kanskje det hadde på en måte bytta navn ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Ahahah, farsan kom med en sticker så han hadde kjøpt når vi var i usa i fjor som jeg aldri har sett før, tror IKKE jeg tørr ha det på bilen, har på en måte vurdert det men skal ikke ha noe sticker som ikke er transparent på bakruta UFF, stakkars katter og no offence for dem som har katt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Hahah, gikk ut i garasjen i dag for å hente noe, og det så seriøst ut som bilen lå på gulvet å sov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Jepp Vet du hvor dem har billige/greie spacere? Må egentlig ha noe SNAREST http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 3388158527 her har du dem du trenger! har bestilt meg 2 sett selv så jeg har klart til jeg skal sette på style 95 med 225 foran og 235 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Tøft Kan jo bestille dem, men vil ha noe midlertidig!! Må se om jeg kan få tak i noen her rundt Fauske idag kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 biltema har jo dissa 5mm ghetto spacerne da, men det er kansje ikke noe biltema i nærheten hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Heheh, prøvde på en slik i går som jeg kjøpte for en stund siden, de er ikke brukende!!! Fikk dem for det første ikke helt på, og når man får dem på er det ikke mulig å sentrere den, må sikkert lime ellerno, men driter i det tror jeg, skummelt om det blir kast i hele greia, skal jo skummelt lite til Bare å se på loddene dem bruker for å balansere felger, det er jo ikke mer en 5,10,15gr etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå