Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Hehe ja, eller nå lim greier :P Men greia er jo det at den senter ringen som felgen henger på er så kort i forhold til andre biler, en kompis med E36 fikk de spacerne pga dem funka fjell på hans :) Betalte bare 60kr for dem da, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, enig i at den må ut og få tatt noe bedre bilder ass, kult med takstativ da, hvor har du kjøpt detta? lurte litt på om jeg skulle ha på min også og sette bmx sykkel min på taket når jeg får fiksa den :P fikser opp den gamle bmx sykkelen jeg hadde for 15 år siden om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh subber og subber, klarer ikke trille den alene lengre!! That's too much stance :D

Men skal litt opp bak i dag, samt jeg skal montere interiøret, og kanskje litt ned framme :)

Skal se om jeg får tak på noen form for spacere for å ha midlertidig, blir enten de der ebay spacerne, GS eller P&R :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, enig i at den må ut og få tatt noe bedre bilder ass, kult med takstativ da, hvor har du kjøpt detta? lurte litt på om jeg skulle ha på min også og sette bmx sykkel min på taket når jeg får fiksa den :P fikser opp den gamle bmx sykkelen jeg hadde for 15 år siden om dagen :P

Ja, tror jeg skal få den ut i dag å vaske den litt, så blir det nok noen bedre bilder, var ferdig etter det var blitt mørkt i går så fikk ikke tatt noe særlig bra bilder, også pga garasjen inneholder et par biler og stash for mye så er dårlig med plass :P

Hehe, ang takstativet var det farsan som sa han hadde et liggende fra E34 ix'n eller E38'n hans, og da måtte jeg bare leite :) Dette er nærmest strøkent også, og svart uten noe dilldall på så det kler bilen godt, skal på leiting etter noen gamle treski snart også, husker ikke hvem jeg så her på forume som hadde treski med originale Norway stickers på, men dem var kule! :)

Ja, har også BMX som nesten er ny, sykla en del i fjor men så ble det vinter, så fikk jeg lappen til bil, og da blir det muligens litt teit.. Kult på ferie plasser der dem har miljø til det, men her blir det litt feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å få tak i en sånn glassfiber bit f.eks, og lage noe slikt :P Om man ikke får det kjøpt ferdig, er vel noe aerodynamiske greier, er ikke sikkert det blir så kult, men har lyst å gjøre noe annerledes så hadde vært gøy å prøvd, med et par stickers på, evt stickerbombe det fremste takstativet, eller bare et par stickers, eller kanskje jeg kan lage en liten plate i glasfiber for å ha en sticker på helt til venstre kanskje :)

Men om noen har en form for idéer så kom med dem! Ikke hold tilbake! :D

cb7ybc0sahg1lq2kltbc.jpg

EDIT: Om noen har en/to spreder(e), eller vet om en, si fra :)

Blir også gul lyktefilm på sprederne, så tar jeg ut parklyset slik at bare grøftelysene lyser, evt at jeg har gul film der og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turte ikke kjøre den lengre ut, men er litt utfor garasjen :)

nsucfm1wegdqwfz696qn.jpg

eyc9lznqsyk62rzfiajn.jpg

Hadde 2cm igjen å stille ned på disse bildene og har stilla den opp 5cm bak fra den der høyden og satt i interiøret, så eneste jeg mangler nå er spacere og firehjulskontroll som forhåpentligvis blir i morgen om jeg får den ut fra garasjen :P

Dekkene tar forresten ikke borti justeringsringen på demperen, men bare fjæra heldigvis, ikke at jeg skal kjøre med det før jeg får på spacere men har jo rulla bilen fram og tilbake så det hadde ikke vært bra om den hadde tatt borti justeringsringen.

Synes det ble en fin høyde i og med at den for det første blir å sige litt ned når den har rulla litt, og at dem skal gå seg litt til(?), så kan jeg heller stille ned en cm eller to senere :)

e9qoytwn9g5ok9k7s7bi.jpg

Fant også ut at jeg kunne bruke BMW jekken til å jekke den opp så jeg fikk bilen opp på den andre jekken jeg bruker, lurt :)

wd0htlr218ebfnodn0r8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...