Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ble jo bra dette her, selv om jeg aldri kunne hatt så lav bil :P

Syns definitivt du burde ha noe som bryter litt i fronten sånn at du får litt kontrast. Sånn som det er nå går alt i ett. Blir spennende med oransje blinkers.

Lenge siden jeg har sett denne nå, men må holde utkikk skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo bra dette her, selv om jeg aldri kunne hatt så lav bil :P

Syns definitivt du burde ha noe som bryter litt i fronten sånn at du får litt kontrast. Sånn som det er nå går alt i ett. Blir spennende med oransje blinkers.

Lenge siden jeg har sett denne nå, men må holde utkikk skjønner jeg :)

Hehe, ja må bestille meg oransje blinkers, blir en billig og samtidig en oppgradering som blir å vises godt :D Før igår har jeg ikke vært ute sia forrige onsdag tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var igår å sjekka litt rundt omkring hvor jeg kunne få firehjulskontroll som hadde en anna patent på den rampa bilen skal opp på, siden bilen er så lav går den ikke opp på Mekonomen der jeg var, skal prøve på nytt i dag etter jeg har heva den litt, den er for lav og jeg synes nesten synd på bilen :P

Den subber litt når jeg svinger helt over, så om jeg spacer tror jeg det skal ordne saken, skal som sagt stille den et par cm opp og få firehjulskontrollen i boks om vi klarer å få den opp på et vis, da blir den nok sikkert litt bedre å kjøre også :P

Var innom tre plasser i går og sjekka hvordan patent dem hadde på rampa, to av dem hadde likens som Mekonomen og den siste jeg var på hadde helt nytt utstyr, bokk innfelt i golvet så dem tok firehjulskontroll på :P Men det første jeg møtte når jeg kom inn på verkstedet der var en kar som nesten var irritert fordi jeg hadde senka bilen, han skjønte ikke vitsen med senk i det hele og det store, da ble jeg nesten litt irritert på innstillinga hans som den første jeg møter når jeg kommer inn dit.

Men dæven det er skummelt å kjøre lav bil! Har hjertet i halsen anna hvert minutt, litt på grunn av at det er en 7-serie som er lav og ikke en mye billigere bil, selv om det er skummelt uansett hvilken bil det er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig mange steder som er negative til senka biler har jeg fått erfare, hadde bestilt 4 hjulskontroll og fått fri fra jobb for og ordne det på min bil, og når jeg kom fr og levere bilen så fant dem ut at dem ikke ville gjøre det allikevel, og med beskjeden at senkesett skulle vært forbudt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...