truckdriver Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Var litt moro akkurat der, fikk "svarte majaen" (Stor politibil på Fauske) etter meg et stykke, den fulgte etter meg også der jeg måtte over og jeg hadde minimal fart bortover og tenkte at dem kanskje skulle stoppe meg pga senkinga, men jeg blinka inn til sia og dem kjørte forbi sakte, så kjørte dem ned i en undergang under jernbana som bare er til gang og sykkel, så fikk et bilde av det som jeg kanskje får bruk for en dag Heheh Det er det som er bra med å ikke kjøre gammel Volvo her i strøket Jeg har selv kjørt senkabil her i strøket i 6-7 år, og blitt stoppa noen ganger. Har fått advarsler for ulovlige lys og slikt, men har aldri blitt spurt om senking, selv med cossien som var senka ca litt over 70mm fra standard høyde. Men klarte raskt å få mangellapp på senking når jeg kjørte har kjørt gammel volvo som ikke er min Og jeg stussa litt på det takstativet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 det er veldig mange steder som er negative til senka biler har jeg fått erfare, hadde bestilt 4 hjulskontroll og fått fri fra jobb for og ordne det på min bil, og når jeg kom fr og levere bilen så fant dem ut at dem ikke ville gjøre det allikevel, og med beskjeden at senkesett skulle vært forbudt... Hmm, ja fikk inntrykk av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Var litt moro akkurat der, fikk "svarte majaen" (Stor politibil på Fauske) etter meg et stykke, den fulgte etter meg også der jeg måtte over og jeg hadde minimal fart bortover og tenkte at dem kanskje skulle stoppe meg pga senkinga, men jeg blinka inn til sia og dem kjørte forbi sakte, så kjørte dem ned i en undergang under jernbana som bare er til gang og sykkel, så fikk et bilde av det som jeg kanskje får bruk for en dag Heheh Det er det som er bra med å ikke kjøre gammel Volvo her i strøket Jeg har selv kjørt senkabil her i strøket i 6-7 år, og blitt stoppa noen ganger. Har fått advarsler for ulovlige lys og slikt, men har aldri blitt spurt om senking, selv med cossien som var senka ca litt over 70mm fra standard høyde. Men klarte raskt å få mangellapp på senking når jeg kjørte har kjørt gammel volvo som ikke er min Og jeg stussa litt på det takstativet Er vel ikke noe stress, bare å ha TÜV papirene i bilen, om dem stopper meg sier jeg bare at jeg skal dra å vise den og at jeg ikke visste om hvordan det hele fungerer ang. godkjenning/visning av senk Har blitt stoppa før et par ganger på lettsykkel så spilte jeg bare dum og lot som jeg ikke visste noen ting om kjøretøyet, hjelper som fy det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Fikk vært på firehjulskontroll i dag og justert alt, alle målerne lyste rødt på skjermen når jeg kom men var straks bedre når jeg dro Bilen ble faktisk godt merkbart bedre å kjøre, men bilen er fortsatt skjeiv, aner ikke hvorfor.. Den er 11mm lavere på høyre siden og finner ikke ut hva det er Stilte den litt opp både framme og bak på høyre side, men fikk bare stilt den opp 2,5-3mm framme pga jeg ikke kunne stille den opp mer! Har aldri tenkt over det men det er jo sinnsykt hvor lavt man kan ha det framme, har også mye å stille ned bak, men der kan jeg jo samtidig ha bilen høy, må jeg bytte til de andre demperne framme til vinteren? Det likte jeg ikke helt med disse coiloverne.. Må også bestille spacere på 10-15mm så snart jeg får råd, gleder meg! Har en del ting som skal fikses nå som ikke er så vanskelig: - Servopumpe (ca.1000kr) It's looud - GS Spacere - muligens 15mm - Spredere (Mangler høyre) + Gul lyktefilm? - Få bilen rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 takstativet må også bort!! Ellers er den strålende! Har fulgt med siden starten, dette blei bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Heheh, synes det er litt kult Skiller seg ut hvertfall, men er få som skjønner hvorfor jeg har det der Takk takk Gøy at folk følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Skulle hatt sånn på takstativet, så hadde det plutselig blitt mye råere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Bare å la takstativet være på, passet fint spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Skulle hatt sånn på takstativet, så hadde det plutselig blitt mye råere.. Var jo en sånn jeg spurte om på s.22 Har tatt av takstativet nå for å prøve og er ikke noe mindre grom nå Men liker takstativet, får mange rare blikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Bare å la takstativet være på, passet fint spør du meg Ja, skjønner ikke hvorfor folk hater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 haters gonna hate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Jepp! Noen må jo hate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Skaff deg et gammelt lite snowboard og fest foran, ser jo nesten ut som om det er det andre bruker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Heheh, vet ikke om det hadde sett så bra ut Men skulle fått tak i en glassfiberplate, skjært ut i den forma og hatt noe form for sugekopper på og deretter hatt stickers på Har tatt av takstativet da, kan legge ut bilder senere i dag, skjer ikke så mye her men eneste jeg har planlagt å gjøre er det som står lengre opp på siden, må bare skaffe litt cash først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå