APedersen Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Heheh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ikke finn op og ta av stativet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Hmm, måtte jo prøve med det av også Men uansett hva folk sier er det fortsatt like kult selv om jeg har tatt det av, så haterne har ikke vunnet fordi om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Bare ha på ene takstativ bøylen, da kan alle bli enig Men jeg er en ja mann når det kommer til takstativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Hehehe ikke dumt Trekker hvertfall oppmerksomhet fra både dem som synes det er kult og dem som hater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Bare noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Har nå skjedd litt med bilen siden jeg fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Kunne du gitt meg nøyaktige mål på felga forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Oi faen, det glemte jeg Ja, men da må jeg vel av med felgen? Forresten leveres ikke disse bare i én dimensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 er det jeg er litt usikker på...sett at de leveres i to forskjellige størrelser over i statene..men usikker på om dette er ekte eller replika felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Aha, sånnsett Er først og fremst 19x9/10 og innpresset er vel det du vil vite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Har nå skjedd litt med bilen siden jeg fikk den Du har fått deg bedre kamera. Takgrind må det bli. Det er meget mandig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Hahah ja! La det ut på facebook i går og var ei som sa hun klarte ikke dy seg med at jeg hadde fått meg nytt kamera EDIT: Hehe, ja men vil ha en sånn glasfiberbit frampå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Ser mektig bra ut Pedersen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Takk takk Men tror det blir kult med oransje blink framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå