APedersen Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Heheh, legg ut så jeg får se og deretter fjern det Send meg link til tråden din så kan jeg fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Er på skola nå og fikk lov til å prøve å fikse det der solgardinet i bakruta, prøvde å sette strøm på det når jeg hadde hatthylla ute, og da fungerte det så det må være enten brytern, et relé eller ei ledning. Har tatt ut bryteren og må vel prøve å måle fra kontakten Tror ikke det er en sikring, eneste sikringa jeg ikke har hatt i er den til telefonen og solgardinet er vel ikke på samme kretsen som den, har funnet en ganske genial side: http://tis.spaghetticoder.org/ Må vel bare prøve meg fram, om noen har erfaring med dette så si fra, er vel samme på E39 hvertfall Her var det også en tråd om akkurat dette: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=785141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Grisefet E38, denne likte jeg! Har alltid sett for meg at den så kjedelig ut uten chromen, men når bilen ble helsvart var det grisefett! :- D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Takk Liker det sort og lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Her er iallefall linken til tråden min: viewtopic.php?f=6&t=156231 bilde av alfaen fra nett; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Aha, kult F.eks: Min E65 735i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 sånn ja...I fix takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Hahah, mafia sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 har tross alt vunnet priser og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 For mafia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Har målt litt og kommet frem til at det må være ledningsfeil mellom reléet og motoren til gardinet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 ja vant jo mafiaprisen på bmwccn treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 men er fremdeles usikkert om det var meg eller bilen som fikk prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Hahah, like a boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå