Kjexx Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Husker i førsten av tråden. Nei! Skal ha chrome, nå er det nekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 det er jo fordi han redigerte det bare inn i PS tror det blir bedre i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Oransje Blinkers, Space felgene 10-15mm. Alpina leppe. Soltaket på vipp/gløtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 sett flere av usa-bilene som har soltak UTEN å ta vipp på den på fete bilder...ser nesten litt trist ut... (ja jeg savner soltak på alfaen!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Oransje Blinkers, Space felgene 10-15mm. Alpina leppe. Soltaket på vipp/gløtt! Er så enig, denne blir nok rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 det er jo fordi han redigerte det bare inn i PS tror det blir bedre i virkeligheten Jaja vet det:p mente bare sånn at de kommer til å så mer mørkegul ut irl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Ja, ser nå at det blir mer gult med f.eks Lamin-x Tror det kan bli stilig, men hvor er det best å bestille fra om noen har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Oransje Blinkers, Space felgene 10-15mm. Alpina leppe. Soltaket på vipp/gløtt! Ja, det er vel planene videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 sett flere av usa-bilene som har soltak UTEN å ta vipp på den på fete bilder...ser nesten litt trist ut... (ja jeg savner soltak på alfaen!) Bilde på forrige side jeg la ut er jo et eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 hadde igrunn slått meg til ro med at alfaen min ikke ble levert med soltak! men så så jeg ett bilde på google MED soltak..da ble jeg lei meg.... Menmen...tilbake til tråden Vurdert å "polere" felgene dine? altså shine dem opp så de blir blanke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Oransje Blinkers, Space felgene 10-15mm. Alpina leppe. Soltaket på vipp/gløtt! Ja, det er vel planene videre Da har vi lik smak! Denne bilen blir knall! Når du er ferdig ed disse oppgraderingene, da er du tvunget til å polere bil, og felger og dra på photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 hadde igrunn slått meg til ro med at alfaen min ikke ble levert med soltak! men så så jeg ett bilde på google MED soltak..da ble jeg lei meg....Menmen...tilbake til tråden Vurdert å "polere" felgene dine? altså shine dem opp så de blir blanke? Ja, takluke er kult Har tenkt å gjøre meg ferdig med bilen før jeg begynner å polere, men skulle ha kromifisert dem slik som den der andre har gjort, den der med originale lamper rundt om (Oransje) Vært stilig, men sikkert en del jobb og ikke vet jeg helt hvordan dem gjør det heller, hadde jo gått an å kikka litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Oransje Blinkers, Space felgene 10-15mm. Alpina leppe. Soltaket på vipp/gløtt! Ja, det er vel planene videre Da har vi lik smak! Denne bilen blir knall! Når du er ferdig ed disse oppgraderingene, da er du tvunget til å polere bil, og felger og dra på photoshoot! Hehe Er ikke ferdig med bilen før den er slik jeg vil ha den, og da blir det nok photoshoot ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 ja var det jeg mente..kromme eikene på felgene...men ikke krom...men blank...vanskelig å forklare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå