APedersen Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Har tatt en del bilder, legger ut flere senere Redigerte et: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Ser ut som et knallbilde. Men på min skjerm så blir bildet for mørkt, bilen blir nesten borte. Stemmer for samme bildet i lysere versjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Takk takk skal legge ut flere straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Tøft bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 la ikke merke til bilen før det ble nevnt i en post..hehe tøft bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Takk takk Har et par litt lysere bilder her, var en sinnsykt bra solnedgang så dette måtte jeg bare få med meg fra en bedre spot De to "lyse": Heheh måtte bare prøve å fokusere på antenna Skal prøve meg litt i redigering imorgen, så kan justere lysstyrken litt samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Synes kvaliteten på bilde gikk betydelig ned når jeg drev å flytta det over til en harddisk, inn i photoshop osv, hmmm Nå er det lysere hvertfall, men mye dårligere kvalitet i forhold til original bilde: Får redigere det senere når jeg kommer hjem, så kvaliteten ikke synker så mye, vet ikke om kvaliteten går ned når jeg legger det ut her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 skal ta noen coole bilder idag av sjuern min..så sender jeg dem til deg..så kan du redigere og kose deg og sende dem tilbake til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Bilen din er et kjørende Smykke mister, jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Er ikke så god å redigere, men prøver stadig ut forskjellige ting ut fra tutorials og tips fra andre her på forumet Såppas, tusen takk! EDIT: Men har en del ting igjen på bilen, er ikke fornøyd enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Bare å leke seg med alt som går ann på ps så skal du se at du får litt peiling;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Hehe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Nå laga jeg et lysere bilde, så la det over originalen, og brukte "Hstory Brush Tool" rundt bilen, bare for å få bilen litt frem Gikk greit det, tror det ble bedre Original: Edit: Har drevet på med photoshop i noen år sånn smått, bare redigert småting, så kan en del funksjoner, men er ikke så god på akkurat dette med justeringer og effekter etc. Siden jeg kan en del med selve Photoshop er det jo mye lettere for meg å lære mer, hvis noen vil gi meg tips er det bare å gjøre det Er ikke så vanskelig i grunn å få fram et bedre bilde en originalen hvis man bare leker seg med f.eks HDR, lys/kontrast, farge og andre effekter Har lasta ned en litt fet effekt fra DeviantART som jeg blir nøtt å teste ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Jeg har visst misforstått hele justeringa av disse coiloverne, er ikke slik som dette jeg har justert dem: http://www.lowtec.de/en/hilow_adjustment.php Var ganske spesiell justering i forhold til andre sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 noe spesiell ja, men det funker jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå