Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ja, faktisk mye bedre også :P Men nå har jeg vært av med begge demperne framme og satt på topplageret, fikk det jo ikke til å passe sist så jeg smurte opp med grease, men nå har jeg satt på topplagrene på begge sidene og justert demperne, men nå tar jo selvfølgelig dekket i justeringsmuttra............... Har jo justert opp på høyre sida på grunn av at bilen har vært lavere der, men nå er jo sikkert det probleme fiksa i og med at jeg har funnet ut hvordan man justerer riktig på coiloversne, har sikkert justert ved et uhell på ene sia, så nå må jeg justere bak på begge sider rett, og så justere framme igjen.... Satan å mye jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er litt justering.. Men glad jeg fant ut at jeg kunne stille opp enda 7 cm i fra der jeg trodde det var maks høyde :D Betalte 6300,- + frakt på 150 kr eller noe fra RBTuning :) Synes det var en veldig grei pris i forhold til at det koster 8990,- egentlig :)

Fikk justert alt i dag, men når jeg satte strammemutteren nederst der den skal stå, tok den selvfølgelig i dekket.. Så bestiller 10mm eller 15mm spacer på mandag, så får jeg bare skru den opp igjen der jeg hadde den før så jeg får brukt bilen, er avhengig av den så :P Nå når jeg har funnet ut at jeg kan stille den opp, kan jeg jo selge demperne og AP senkefjærene som sto på bilen om noen er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bestilles 15mm spacere i dag! :)

Har også noe deler jeg skal ta bilder av å legge ut, bl.a E38 original lykter hvor det følger med ettermontert xenon kit ferdig montert, Monroe dempere med AP Senkefjærer til E38 og 16" bmw E34 original felger uten dekk :) Legger ut bilder senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...