APedersen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Ja, faktisk mye bedre også Men nå har jeg vært av med begge demperne framme og satt på topplageret, fikk det jo ikke til å passe sist så jeg smurte opp med grease, men nå har jeg satt på topplagrene på begge sidene og justert demperne, men nå tar jo selvfølgelig dekket i justeringsmuttra............... Har jo justert opp på høyre sida på grunn av at bilen har vært lavere der, men nå er jo sikkert det probleme fiksa i og med at jeg har funnet ut hvordan man justerer riktig på coiloversne, har sikkert justert ved et uhell på ene sia, så nå må jeg justere bak på begge sider rett, og så justere framme igjen.... Satan å mye jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 ser i grunn for meg at det kan være litt jobb og justere detta kittet her, hva kosta det og hvor kjøpte du detta? (står sikkert et sted i tråden, men orker ikke bla gjennom ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Ja, er litt justering.. Men glad jeg fant ut at jeg kunne stille opp enda 7 cm i fra der jeg trodde det var maks høyde Betalte 6300,- + frakt på 150 kr eller noe fra RBTuning Synes det var en veldig grei pris i forhold til at det koster 8990,- egentlig Fikk justert alt i dag, men når jeg satte strammemutteren nederst der den skal stå, tok den selvfølgelig i dekket.. Så bestiller 10mm eller 15mm spacer på mandag, så får jeg bare skru den opp igjen der jeg hadde den før så jeg får brukt bilen, er avhengig av den så Nå når jeg har funnet ut at jeg kan stille den opp, kan jeg jo selge demperne og AP senkefjærene som sto på bilen om noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 synes du er på bimmers til alle døgnets tider jeg pedersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Haha ja, har vært noen ganger midt på natta i det siste Denne uka har jeg våkna et par ganger midt på natta og satt meg en liten stund på pcn så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Åhh jeg vil også ha E38 ! Misunner dere langs kysten med havn og solnedgangsbilder! Dog ser det ut som du skule prøvd å laste opp på flickr så legge ut her? Ser ut som bildekvalitéten synker meget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Heheh Blir greie bilder fra den kaia der ja Kan prøve med flickr ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 * Subscribed * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Da bestilles 15mm spacere i dag! Har også noe deler jeg skal ta bilder av å legge ut, bl.a E38 original lykter hvor det følger med ettermontert xenon kit ferdig montert, Monroe dempere med AP Senkefjærer til E38 og 16" bmw E34 original felger uten dekk Legger ut bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 er vel ca det samma jeg betalte for FK kittet mitt det. har 25mm spacere liggende, tror du det er for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Okei Får 12mm i morgen, dem hadde visst ikke 15mm inne og 25mm blir for mye, vil ikke at bilen skal "spore" mer enn nødvendig, men 12mm blir nok bedre enn 3mm, greit å få dem over natta også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Meget fin denne bilen din du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Takk takk! Du må jo bare sette i gang å lage tråd til din også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 jo, kunne vell kanskje det! Men er fortsatt bare 1 års lærling, så blir ei stund mellom kvar ting blir gjort. Tar heller å lage ein tråd etter vinteren kanskje, da er det nok komt coilover på, 20" felger ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå