APedersen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Heheh ser den Blir nok kult det! Jeg er enda ikke blitt lærling men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Å? så har du fått gjort alt det du har gjort? Går du på skole eller jobber du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Jaa, går bare Automatisering VG3 og jobber ikke Jobba en del i sommer så jeg fikk råd til coilovers etc, resten er jo bare mye småfiks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Ahh! Kor mykje betalte du for coilovers? Mista du liksom alt av comfort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 6315,- + frakt på 150kr fra RB Tuning, og ja en del av comforten dro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hmm, einaste eg finne der er eit til 7890,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Ja, er vel det mitt koster egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Ahh! Satse på da blir handla iløpet av vinteren no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Okei Får 12mm i morgen, dem hadde visst ikke 15mm inne og 25mm blir for mye, vil ikke at bilen skal "spore" mer enn nødvendig, men 12mm blir nok bedre enn 3mm, greit å få dem over natta også hehe, pingle hvis det er plass på løftebukken når jeg kommer på mekkeklubben i mårra så kansje jeg hiver på 25mm forran og skrur ned høyda på bilen igjen, lei av kjedelig høy bil eneste problemet med og skru den så langt ned er at den kommer ikke inn gårdsplassen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 hadde du bestilt ny servopumpe? sitter og leiter på gs sine sider nå, men finner ikke noe, må bytte min også, bråker som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Har montert spacerne og det ble mye bedre selv om dem kunne vært litt lengre ut, legger ut bilde senere Hehe, og nei har ikke bestilt servopumpe..... Men MÅ faktisk prioritere den snart fordi den hyler fælt! Farsan fant noe greier på blocket til 1000kr tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 fant den på gs sine sider nå, 6000 et eller annet, det har ikke jeg rå til i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Ja, har sett der før 6000 kommer ikke på tale, men finner dem brukt og billig i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Så ikke før nu at du va fauske mann å ser ut som du kjenner til han Martin S? Rå e38 foresten, du har bygd den på all rett måten! Mafia stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå