APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Oia, ja, han kjenner jeg Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Planene videre er som følger: - Oransje blinkers - US blink modul - Skaffe meg en til spreder - Kjøpe meg et ark med Lamin-X for å eksperimentere litt med - Bytte ut servopumpe Tror dette blir bra, etter det har jeg litt lyst på bakrutesenk Så vet jeg ikke stort mer jeg kan gjøre, bare kom med tips om du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Skulle fått deg slik STANCE|WORKS klistermerke i frontruta Har bestilt slike til bilen min Bortsett fra det så ser det ut som du har full kontroll, blir nok perfekt når du er i mål med planene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 samme som jeg sa sist ang tips. : Space felgene 10-15mm. Alpina leppe. Soltaket på vipp/gløtt! (skrev oransje blinkers sist, men det har du sakt over du har bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Ja, men vet ikke hvor dem selger akkurat de der? Hvor bestilte du fra?? - Alpina leppe har jeg selvfølgelig også lyst på! Har satt på 12mm spacere, legger ut bilder når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 http://www.lowlygentlemen.com/?page_id=34#ecwid:category=1434014&mode=product&product=5790160 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Jo, der har jeg faktisk sett, men har du bestilt derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Bestiller jeg snart, kanskje... Så kan gi tilbakemelding etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Ja, jeg bestilte derfra, har dog ikke fått dem enda. Dukker nok opp iløpet av neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Ja, er vel litt leveringstid på dem til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Kunne vært lengre ut, men ble ikke værre! Og ja, bilen er skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Er vanligvis ikke så lang tid på brev med klistermerker o.l. Tar ca 7-10 dager. Ble bra med spacere, som du selv sier, de kunne breddet mer, men ble i alle fall mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Så bra ut dette. Riktige planer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 JADDAA!! Nå har jeg vært ute å kjørt litt, og det ble HELT perfekt!! Høyden er perfekt og null subbing eller ulyder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå