APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Fant noen gamle mobilbilder fra et par dager etter jeg hadde montert coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Etter senk så virker fronten så "høy"....hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Bare å få på Alpina leppa så er den ikke så høy lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 iscrape... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Feit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Nå får jeg forhåpentligvis oransje blinklys som er nye i eske fra Sp|ff i morgen Så blir det etterhvert US-Modul i blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 oooh, blir NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hmmm, skal det være orange blinklys igjen nå altså? Den US-modulen, er det en sånn sak som gjør at blinklysene lyser konstant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ja, nå blir det oransje blinkers! Er spent på resultatet, sjeldent man ser det og spesielt på en helsort bil Lysene er lys i konstant, kobles vel via parklysene som er originalt, men skal ha bryter på dem uansett Bare å se selv: http://autolights.no/us_blinker_module/P_183 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har vurdert orange blinklys jeg også, så jeg får følge med her for å se hvordan det blir Du legger vel ut noen bilder her så snart det er montert vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 takk for svar. stivt må det være, gidd ikke kjøre båt på asfalt. sattan, må få meg e38 nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå