APedersen Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 dem mørke som jeg linket? dem har jeg bestilt nå selv og vindavisere Nei, jeg skal ha oransje Kjøper hos Sp|ff, nye i eske! Nice, har lyst på vindavvisere selv! Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 off, eg skal ha vekk mine oransje :S sjekk tråden min ligger link der siste side.. se signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 sett bildene ut fra flickr eller photobucket eller noe sånt da vetuuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jaa, det var det! Har jo laga meg konto på flickr, men har ikke posta nå bilder derifra enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 off, eg skal ha vekk mine oransje :Ssjekk tråden min ligger link der siste side.. se signaturen min Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Montert dem enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 http://www.flickr.com/photos/68652733@N04/ Jepp Bilde opplastninga er ikke helt god her så det blir flickr Satt også på en ny sticker for rundt ei uke sia ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 hmm...stygg bil as....huff... haha nei den blei bra! Og er vel 90%sikkert at jeg ender opp med sort e38 når e65 er solgt Da må jeg dessverre stjele felgene dine Men synes fremdeles det er litt mye gummi på dekkene...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 liker bilen din, lurer på om jeg selv skal ha meg slike felger som deg håper min ser like bra ut, uten oransje blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Så bilen i går, men la ikke merke til blinklysa. Så tydelig helt bortkasta mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Så bilen i går, men la ikke merke til blinklysa. Så tydelig helt bortkasta mod Bare fordi DU ikke la merke til blinklysene, betyr ikke det at det er en bortkastet modifisering mister Dan Jeg synes oransje blinkers SKAL være på en BMW, spesielt denne modellen, og e36. Ble veldig bra Pedersen! Nå må du bare ta en ORDENTLIG Photoshoot, og vise oss din skjønnhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hehe. Det var nå en spøk mister herman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hehe. Det var nå en spøk mister herman åja.. hehe my bad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg må ærlig innrømmet at jeg er litt lei av oransje blink. Jeg syntes det var veldig "fresht" blant alle de hvite, når folk begynte med det for 1 år eller 2 siden, men nå har det blir veldig vanlig, og som sådan litt kjedelig igjen. Misforstår meg rett, sort E38 med oransje blink ser veldig bra ut, men jeg ville ihvertfall ikke solgt de hvite riktig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 de hvite kommer nok tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå