Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

hmm...stygg bil as....huff...

haha :P nei den blei bra! Og er vel 90%sikkert at jeg ender opp med sort e38 når e65 er solgt :) Da må jeg dessverre stjele felgene dine :P Men synes fremdeles det er litt mye gummi på dekkene...?

Hehe :) Liker bilen veldig godt selv, dermed felgene så dem får du ikke! :D Får kanskje tak i samme felger med piggdekk som er her på Fauske ;) Får se hva han skal ha for dem!

Tja, er vel kanskje litt mye dekk, men synes på en måte at det burde være litt massiv dekkmat på E38, men verken for mye eller for lite, og gidder ikke bytte dekk bare pga det er f.eks 5% for lite profil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømmet at jeg er litt lei av oransje blink. Jeg syntes det var veldig "fresht" blant alle de hvite, når folk begynte med det for 1 år eller 2 siden, men nå har det blir veldig vanlig, og som sådan litt kjedelig igjen.

Misforstår meg rett, sort E38 med oransje blink ser veldig bra ut, men jeg ville ihvertfall ikke solgt de hvite riktig enda. ;)

Er selvfølgelig delte meninger om oransje blink, er mange bmw'er som kler det og noen ikke :P

Skal ikke selge de "hvite", er elendig sota hvite, så om jeg skal bytte tilbake blir jeg nok å kjøpe fabrikksota, men det blir nok ikke enda ser du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg modda til US-Blinkers selv, ble bra det, kjøpte nye oransje 5W pærer også :P

Link til Flickr her:

http://www.flickr.com/photos/68652733@N04/

Poster bilder på tråden når den jævla bildeopplastninga fungerer her på bimmers! :evil:

EDIT: Fant jo ut at jeg kunne bruke den nederste linken på Tinypic og Img greia der oppe^

Såå:

x2rqsi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...