Spiff Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 syns det ble knall jeg, men bilen skulle vært lavere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 hmm...stygg bil as....huff...haha nei den blei bra! Og er vel 90%sikkert at jeg ender opp med sort e38 når e65 er solgt Da må jeg dessverre stjele felgene dine Men synes fremdeles det er litt mye gummi på dekkene...? Hehe Liker bilen veldig godt selv, dermed felgene så dem får du ikke! Får kanskje tak i samme felger med piggdekk som er her på Fauske Får se hva han skal ha for dem! Tja, er vel kanskje litt mye dekk, men synes på en måte at det burde være litt massiv dekkmat på E38, men verken for mye eller for lite, og gidder ikke bytte dekk bare pga det er f.eks 5% for lite profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 liker bilen din, lurer på om jeg selv skal ha meg slike felger som deg håper min ser like bra ut, uten oransje blinkers Takk takk Synes disse felgene er en av de felgene som kler E38 best, absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Så bilen i går, men la ikke merke til blinklysa. Så tydelig helt bortkasta mod Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg må ærlig innrømmet at jeg er litt lei av oransje blink. Jeg syntes det var veldig "fresht" blant alle de hvite, når folk begynte med det for 1 år eller 2 siden, men nå har det blir veldig vanlig, og som sådan litt kjedelig igjen. Misforstår meg rett, sort E38 med oransje blink ser veldig bra ut, men jeg ville ihvertfall ikke solgt de hvite riktig enda. Er selvfølgelig delte meninger om oransje blink, er mange bmw'er som kler det og noen ikke Skal ikke selge de "hvite", er elendig sota hvite, så om jeg skal bytte tilbake blir jeg nok å kjøpe fabrikksota, men det blir nok ikke enda ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 syns det ble knall jeg, men bilen skulle vært lavere! Takk takk Bilen kan godt være en del lavere bak, men ikke framme, har litt lyst å stille ned bak for å ta en siste photoshoot før vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Si ifra om du vil selge de med piggdekk... trenger nye felger på sjuern selv til vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Da har jeg modda til US-Blinkers selv, ble bra det, kjøpte nye oransje 5W pærer også Link til Flickr her: http://www.flickr.com/photos/68652733@N04/ Poster bilder på tråden når den jævla bildeopplastninga fungerer her på bimmers! EDIT: Fant jo ut at jeg kunne bruke den nederste linken på Tinypic og Img greia der oppe^ Såå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Si ifra om du vil selge de med piggdekk... trenger nye felger på sjuern selv til vintern... Får se om jeg skal ha dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Lurer fortsatt på om jeg skal ha Lamin-x på langlysa, ser bare sånn halveis bra ut i photoshop Men tror det ser bedre ut irl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Peeeent med US blink Gul film er jeg litt mer usikker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ja, ble pent! Er også usikker på det, mye "cleanere" med bare US-Blink nå som jeg ser det skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Go for it! Gule lys er awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Er veldig usikker, men går jo alltids an å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg har nye pakninger til hovedlyktene liggende om du vil skifte når du først holder på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå