APedersen Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 har du kobla fra det vanlige parklyset? Parklysholderen står i blinklyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Bare et par nye bilder Montert men synst du kan få til en skikkelig photoshot ! gleder meg til å se bilens helhet nå Takk Ja, må vel få til det en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Har sjekka sprederne nå på skola og pæra på høyre sia hadde gått, så da ble det kanskje ikke en fullstendig krets og da ble det ikke lys Da er det bare å bytte pærer når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Jobba ca en time med bilen, og fikk fiksa sprederne ved å bytte pærer og sette alt sammen på venstre sida igjen, og nu sitter det Så satt jeg på alt jeg hadde demontert av venstredøra bak untatt kontakten til vindusstyringa fram til jeg skaffer meg en ny motor, ser minimalt bra ut å ikke ha dørtrekk på så Så fiksa jeg en høyttaler som hørtes ut til å være sprengt igår, men heldigvis var den ikke det, har ikke spilt så høyt Slik hadde jeg det: Men nå er alt ihop Litt bilder av bilen Bilen står litt skjeivt på bakken, er lavere bak Ble litt mer sinna i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hva med oransje blinkers bak også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Skrev det på forrige side, at jeg kanskje har litt lyst på det Hehe, vært kult å prøvd ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 hmm...oransje på siden og bak så er denne kuuuuulere enn det den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Freaking awesome! HELT RETT med US-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hadde nok ikke blitt feil wicky Men lyktene burde være nye, ikke brukte og utslitne Takk takk Ja, ble skikkelig fornøyd med US-blinkersene, har ønska meg det siden jeg fikk min første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Kan vel kanske skaffe deg de "blanke" oransje lysene fra facelift modellen? Eller polere opp pre-facelift så du får en viss blankhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 må være facelift baklamper om du skal ha oransj blink der også syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hmm, visste ikke det fantes to forskjellige facelift oransje baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Altså...facelift baklamper med oransje blinker er litt for blankt...da må han ha facelift front også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Er dem samme størrelse som preface da? Slik at dem passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 bak og siden passer...foran må du bytte frontlykter og sideskjermer samt list under lyktene... Med mindre du finner noen klarglass oransje blinkere på ebay til preface... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå