Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bare et par nye bilder :)

Montert :)

29g05yp.jpg

:applause::applause::applause: men synst du kan få til en skikkelig photoshot ! gleder meg til å se bilens helhet nå :)

Takk :D Ja, må vel få til det en dag!

Skrevet

Har sjekka sprederne nå på skola og pæra på høyre sia hadde gått, så da ble det kanskje ikke en fullstendig krets og da ble det ikke lys :) Da er det bare å bytte pærer når jeg kommer hjem :D

Skrevet

Jobba ca en time med bilen, og fikk fiksa sprederne ved å bytte pærer og sette alt sammen på venstre sida igjen, og nu sitter det ;)

Så satt jeg på alt jeg hadde demontert av venstredøra bak untatt kontakten til vindusstyringa fram til jeg skaffer meg en ny motor, ser minimalt bra ut å ikke ha dørtrekk på så :P

Så fiksa jeg en høyttaler som hørtes ut til å være sprengt igår, men heldigvis var den ikke det, har ikke spilt så høyt :P

Slik hadde jeg det:

2qbg28j.jpg

Men nå er alt ihop ;)

Litt bilder av bilen :D

2d82xhc.jpg

Bilen står litt skjeivt på bakken, er lavere bak :P

2zjazk5.jpg

2zfmlas.jpg

Ble litt mer sinna i fronten :)

2hwma7b.jpg

Skrevet

Hadde nok ikke blitt feil wicky ;) Men lyktene burde være nye, ikke brukte og utslitne :)

Takk takk :D Ja, ble skikkelig fornøyd med US-blinkersene, har ønska meg det siden jeg fikk min første bil :)

Skrevet

bak og siden passer...foran må du bytte frontlykter og sideskjermer samt list under lyktene... Med mindre du finner noen klarglass oransje blinkere på ebay til preface...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...