APedersen Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Dæven for ei brakke *Følger med* Heheh, takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 aaaah....sexy e65....fattern din trenger spacere bak Hahah! Ja, han trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Vaska begge bilene ista, bildene er tatt før svamping Why so dark pictures!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 In Norway...We have something called darkness.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Bruk camera stativ, å finn en plass der lyset er på bilen, ikke bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 på tide med stereo oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Haha for et jalla baksete! Minner meg om ``Pimp my ride`` wicky! Ja vet vi har darkness, men derfor er det noe som heter stativ + lengere lukkertid, blitz, bilde før det blir mørtk +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Bruk camera stativ, å finn en plass der lyset er på bilen, ikke bak Bilde er tatt litt over 5 og det var ikke mørkt ute, var akkurat slik som på bilde så kunne bare stilt opp litt på isoen, men er jo lettere å stille ned isoen og heller benytte seg av lukkertiden med stativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Haha, skikkelig "kult" wicky!! Blir nok stereo-update i vinter, men har enda mye igjen på bilen så det blir nok prioritert først da jeg har helt ok anlegg til dags dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Pioneer-e38'n det der? Vunnet priser maange maange ganger:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Denne kanskje? http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 9479480147 EDIT: Denne siden var bra, mye rått! http://www.facebook.com/Bmw.E38.Belgium?sk=photos Ga meg motivasjon til å polere felgene http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 147&type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 sånn mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 De er vel bare "krommifiserade" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Nei, ikke sånn!! Bare få dem reine Slik som på den siste linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 I dag skal jeg nå på dagen vaske bilen skikkelig, vaske og skrubbe felgene og ta et bedre bilde med stativ utfor huset hvertfall, fant en litt tøff plass Muligens finner jeg en anna plass også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå