APedersen Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Tusen takk! Ja, var jæævlig lav når jeg slapp den ned første gangen, men nå er den bra Skulle vært litt lavere bak slik at kanalen ligger litt rettere mot bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Får jo bare senke mere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Blir nok lavere til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Denne ble meget pen etterhvert De oransje blinklysa var innertier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Takk takk Enig der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Kjapp redigering med HDR i CS5: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Ble bra med blinklysa ja, ser meget bra ut nå! Flink å vaske bilen er du og haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Heheh, takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Er sånn en E38 ska se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Takk skal du ha Mangler litt og gir meg ikke før jeg er helt fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Flott det siste bildet der. Bilen ser mektig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Tusen takk Tror jeg skal legge om til vinterdekk i dag, har ikke gjort det enda... Skal i første omgang bruke disse felgene som har piggfrie vinterdekk: Blir det et h****** å kjøre med får jeg bare bruke originale E34 stålfelger med nesten nye piggdekk... Muligens lakkerer jeg felgene på bildet sort, er så knapp tid nå til vinteren kommer så får ikke tid til å få dem pulverlakkert så får lakkere dem selv litt nøye, de er ikke originale BMW felger heller så gjør nok ikke så mye Jeg må nok også spyle av demperene og stille bilen litt opp, så skal jeg ha på nytt bevaringsmiddel (Kaller det bare det) og samtidig ha teip rundt gjengene så dem ikke blir ødelagt i vinter Ser for meg hvordan "vinterstuket" skal se ut, så må vel bare begynne Bilen blir i første omgang selvfølgelig høyere, så blir det nok sorte felger, takstativ med treski og vindavvisere Så blir jeg handle meg bakrutesenker i løpet av vinteren Er ikke sikkert stuket blir som dette hele tiden, men skal prøve dette først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå