S.Hafsmo Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Ble absolutt ikke ille det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Jeg har så lyst på garasjen din! XD ble litt rart, men ikke feil, med felgene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Ble absolutt ikke ille det der! Takk skal du ha Jeg har så lyst på garasjen din! XD ble litt rart, men ikke feil, med felgene;) Haha! Ble litt rart, men er kanskje for at de andre to felgsettene er *multispoke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 * Problem Noen som vet hvordan jeg kan forbedre radiosignalet i bilen? Evt. at det er feil med antenneforsterkeren min? Er elendig signal, sjeldent at det er helt clean lyd OG noen som vet hvor jeg kan finne en modul til spilleren så jeg kan styre fra rattet? Kanskje det er den oransje ledninga i strømkontakten som går til spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 er ikke det der veldig diger kasse? tar jo all plassen, men det sliter du sikkert ikke med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Hehe, ganske så stor kasse ja Domt å ikke ha plass men er ikke så ofte jeg har nå i bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Noen som vet hvordan jeg kan forbedre radiosignalet i bilen? Evt. at det er feil med antenneforsterkeren min? Er elendig signal, sjeldent at det er helt clean lyd Det kan hende du må til med en ekstra antenneforsterker. Originalradioen har 2 antennetilkoblinger hvis jeg ikke husker feil. Den minste, uten at jeg vet hva den gjør, får du vel ikke tilkoblet uoriginale spillere. OG noen som vet hvor jeg kan finne en modul til spilleren så jeg kan styre fra rattet? Kanskje det er den oransje ledninga i strømkontakten som går til spilleren? Mest sansynlig trenger du denne for å få rattstyring til å virke http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Ahaa Ingen måte jeg kan få tilkoblet denne ved å sette på et Y-ledd ellernoe? Var litt småå dyr den der da, og spilleren må støtte dette Må sikkert opp i større prisklasse på spiller for å få det til å fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Sjekk om pinne 16 på originalkontakten til radioen (den med 17 runde pinner) er tilkoblet noe fra pioneer radioen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Skal sjekke det Hvordan er det forresten om jeg skal bytte ratt til E46 M3 eller E39 M5 ratt? Adapter? Tenkte også litt på at E38 er levert med varme i rattet, er det da lagt opp kabler til det i min bil slik at jeg kan koble det til om jeg får evt et ratt med varmekabler i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Alle M-tech multifunksjonsratt fra e39 og e46 med single stage airbag passer rett på din bil. Hvis du tenker på nytypen m-tech ratt med dual stage airbag (etter 03/99 for e38) så lar det også seg gjøre, med litt ekstra innsats Det finnes ikke single stage m-tech ratt med rattvarme. Hvis du finner et 4-eiket ratt med varme der det følger med slepering, så er det ikke så mye som skal til for å få det til å funke. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/604838 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Nydelig! Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 * ProblemNoen som vet hvordan jeg kan forbedre radiosignalet i bilen? Evt. at det er feil med antenneforsterkeren min? Er elendig signal, sjeldent at det er helt clean lyd er remote kabelen kobla til? den må være tilkobla for at antenne forsterkeren skal funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Nei, har remote til en anna plass Hadde det vært så enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 tror han mener remote til antenneforsterkeren (den lille kontakten(?) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå