Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Med selve lyden er begge forsterkerene tydeligvis ødelagt :( Tror det er den der isolatoren fordi han jeg fikk den hos sa den kanskje ikke fungerte, men at den skulle ødelegge begge forsterkerene synes jeg fortsatt er rart, kan jo hende den har kortslutta utgangene, subben spiller nesten ingenting, og subben tviler jeg sterkt på at det er noe feil med :P

Mtp på videofunksjonen tror jeg at jordinga ikke har særlig bra kontakt, var noen som sa at jeg kunne sette den i en skru på selve spilleren? I hvertfall så er det slik det var før når det sto "Reading...", rett etter jeg hadde satt strømtyven over jordingsledninga som går til spilleren var det blå bakrunn når det sto "Reading..." meen det forsvant, så nå er det slik det var før når jordinga ikke var tilkobla, er vel bare det :P

Nå vet jeg jo helt sikkert at USB'en må være i FAT32 og ikke i NTFS, og filmen må være i .avi, så er nok bare jordinga :) Har vel heller ikke noe å si på størrelsen på videoen, kan ha SD og USB opp til 32GB, men videoen er ikke særlig stor heller, er jo bare en musikkvideo, men folk spiller jo filmer på 700mb, må vel bare prøve å fikse jordinga, ledninga er jo lang så kan jo sette den til en plass jeg vet det er bra jording først bare for å sjekke at den spiller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sittende å se gjennom gamle bilder av bilen, mimrer tilbake til sommeren osv :)

Jeg gleder meg så sykt til jeg skal på med sommerfelgene igjen at jeg klarer nesten ikke vente!

Legger ut noen bilder :)

10pvzww.jpg

2q9dwzd.jpg

Dette bilde er redigert da, hehe :P

25g6nnp.jpg

7x0tzpmehcdy9f6gvx8s.jpg

wk0rfd359iffg9e81rla.jpg

23mq83.jpg

33yrud4.jpg

Dette var 10 dager før jeg fikk lappen, altså 6.mai :P

mpgc98q97zcw6yurve40.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 shadowline er helt magisk, litt av en bil du har der :)

Må si jeg digga orange blinkers forran, det kler sykt godt :P

Hehe, shadowline er tingen ;) Tusen takk :D

NESTEN så jeg får lyst på 7'er...

"Takk" :D

Gud som jeg savner sommern! :/ har bilde av bimmern min foran hytta, som bakgrunnsbilde på pcen, like "kjedelig" hver gang jeg åpner pcen! VIL HA SOMMER!!

Hehe, jepp!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, da fant jeg ut av stereoen, var remoten som hadde datt ut :lol:

Har ikke sett det pga den er kobla på baklyktene og er bak et deksel i bagasjerommet, så den dro jeg bare rett ut, bra det var så lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :D Er lite gøy uten sub, musikken dør på en måte uten den dybden man får med sub :P

Mye artigere å kjøre bil når man har litt ordentlig stereo, og nå som jeg har denne spilleren jeg kan stille i alle mulige retninger med, skal jeg justere anlegget slik at det yter maks uten at det vrenges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...