Tzunami Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Tør å ta ordet fra Pedersen her stjal ideen hans på civicen min så bare å flytte parklyset over i blinklys-lampa, bor opp hull og stikk den inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Pedersen er flink til det meste Men kan du ta noen bilder av min neste gang du kommer, og når det er litt lyst ute? Suger jo med htc'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Tør å ta ordet fra Pedersen her stjal ideen hans på civicen min så bare å flytte parklyset over i blinklys-lampa, bor opp hull og stikk den inn Hehe, stemmer Grei måte det, hørte en kar som fikk problemer med det US-blink kittet fra Autolights.no som jeg tenkte jeg skulle kjøpe Men samtidig ville jeg ikke ha de originale parklysene samtidig som US-blinkers, så hadde ikke noe å tape Er jo heller ikke noe vanskelig å sette det på plass slik at det blir originalt, selv om jeg ikke tror en senere eier kommer til å gjøre det Pedersen er flink til det meste Men kan du ta noen bilder av min neste gang du kommer, og når det er litt lyst ute? Suger jo med htc'en Haha, takk Trodde du hadde så bra kamera på HTC'n Men ja, selvfølgelig kan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 ååå, slik har jeg gjort før på andre merker jeg har hatt, så da skal eg klare det på en e38 og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Tør å ta ordet fra Pedersen her stjal ideen hans på civicen min så bare å flytte parklyset over i blinklys-lampa, bor opp hull og stikk den inn Hehe, stemmer Grei måte det, hørte en kar som fikk problemer med det US-blink kittet fra Autolights.no som jeg tenkte jeg skulle kjøpe Men samtidig ville jeg ikke ha de originale parklysene samtidig som US-blinkers, så hadde ikke noe å tape Er jo heller ikke noe vanskelig å sette det på plass slik at det blir originalt, selv om jeg ikke tror en senere eier kommer til å gjøre det Pedersen er flink til det meste Men kan du ta noen bilder av min neste gang du kommer, og når det er litt lyst ute? Suger jo med htc'en Haha, takk Trodde du hadde så bra kamera på HTC'n Men ja, selvfølgelig kan jeg Hehe, funker jo til å ta bilder av diverse småting, men når det kommer til bil så duger det ikke helt. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 ååå, slik har jeg gjort før på andre merker jeg har hatt, så da skal eg klare det på en e38 og Hehe, do it Hehe, funker jo til å ta bilder av diverse småting, men når det kommer til bil så duger det ikke helt. takk! Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 ja, når ny e38 er på tunet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Jepp, lenge til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 1: penger 2: finne den "rette" 3: skulle hatt en ny plass å bo med større garasje 4: få lappen igjen, ca sommeren 2013 nr 4 er ikke så viktig, for jeg har masse tid på å bygge den slik jeg vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Hahah såppas Når mista du lappen og hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 november 2011. pga dette viewtopic.php?f=11&t=205001&start=75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Dææven, fikk du 1,5 år pga det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 20mnd.. var slik det endte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 din feil den kræsjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå