Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Tør å ta ordet fra Pedersen her :P stjal ideen hans på civicen min så :P bare å flytte parklyset over i blinklys-lampa, bor opp hull og stikk den inn :P

Hehe, stemmer :D Grei måte det, hørte en kar som fikk problemer med det US-blink kittet fra Autolights.no som jeg tenkte jeg skulle kjøpe :P

Men samtidig ville jeg ikke ha de originale parklysene samtidig som US-blinkers, så hadde ikke noe å tape :) Er jo heller ikke noe vanskelig å sette det på plass slik at det blir originalt, selv om jeg ikke tror en senere eier kommer til å gjøre det :)

Pedersen er flink til det meste :D Men kan du ta noen bilder av min neste gang du kommer, og når det er litt lyst ute? Suger jo med htc'en :(

Haha, takk ;) Trodde du hadde så bra kamera på HTC'n :D Men ja, selvfølgelig kan jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør å ta ordet fra Pedersen her :P stjal ideen hans på civicen min så :P bare å flytte parklyset over i blinklys-lampa, bor opp hull og stikk den inn :P

Hehe, stemmer :D Grei måte det, hørte en kar som fikk problemer med det US-blink kittet fra Autolights.no som jeg tenkte jeg skulle kjøpe :P

Men samtidig ville jeg ikke ha de originale parklysene samtidig som US-blinkers, så hadde ikke noe å tape :) Er jo heller ikke noe vanskelig å sette det på plass slik at det blir originalt, selv om jeg ikke tror en senere eier kommer til å gjøre det :)

Pedersen er flink til det meste :D Men kan du ta noen bilder av min neste gang du kommer, og når det er litt lyst ute? Suger jo med htc'en :(

Haha, takk ;) Trodde du hadde så bra kamera på HTC'n :D Men ja, selvfølgelig kan jeg :)

Hehe, funker jo til å ta bilder av diverse småting, men når det kommer til bil så duger det ikke helt. takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, slik har jeg gjort før på andre merker jeg har hatt, så da skal eg klare det på en e38 og :P

Hehe, do it :D

Hehe, funker jo til å ta bilder av diverse småting, men når det kommer til bil så duger det ikke helt. takk! :)

Skjønner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: penger

2: finne den "rette"

3: skulle hatt en ny plass å bo med større garasje

4: få lappen igjen, ca sommeren 2013 :oops:

nr 4 er ikke så viktig, for jeg har masse tid på å bygge den slik jeg vil ha den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...