APedersen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Såppaaass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Tror det er et av E38'enes problem at wireen til dørhåndtaket på innsiden på passasjersiden fryser, og wireen ble slitt av rett i kroken som går til det håndtaket så det går ikke ann å feste det på noen slags vis, går det an å bestille ny wire noen plass? Kan legge ut bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 er visst problem på E65 også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Hmm, tror ikke mamma har hatt problem med det, men dette problemer suger virkelig uansett!! Mulig jeg kan ringe GS å spørre etter ny? Er ikke nå vits å lage noe halvferdige greier, mer jobb uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Når du får en ny, får du kveile en varmekabel rundt strømpen så du kan kjøre de-frost når det er på det kaldeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Haha, hadde vært genialt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Var da fælt hvor mye du skulle bli plaga med di dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 jeg har problemer med førerdøra på min, må vel ta og få smørt opp detta her så fort det lar seg gjøre, kjedelig om wiren ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Disse originale varmeelementene som virker på bl.a låsen, er det kun på selve låsen de virker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Vet dere om GS selger slike wire'e? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 enkel liten søk på sidene deres vil vel avsløre det? eller en telefon i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Haha, måtte bare spørre, tenkte ikke på at jeg kan se på sidene, kan ringe i morgen og som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Vært i Valnesfjorden i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Nope Men hadde en kompis med nylig kjøpt E46 320D som så vidt kom seg ned dit, så tror ikke det er vits for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Fikk gjort litt på bilen i går kveld; - Bytta kjølevæske og lufta kjølesystemet - Nå har jeg endelig varme mens bilen står i ro - Fiksa eksos ulyd - Bytta pæra til bremselyset i hatthylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå