Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Denne tida er så bra når sommeren nærmer seg og sola er oppe og skinner opp bilen innvendig!

Kjører langs havet hele veien fra skolen i 30min, ganske gøy vei å kjøre egentlig, og er helt sykt fint nå når sola begynner å komme :D Gleder meg så sinnsykt til sommeren nå! Skal nyte livet til det ytterste!! :D

Skal prøve å ta noen bilder en dag jeg kjører hvis det er sol :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når denna vaieren fryser på bilen min, så tar jeg tak i håndtaket ute og inne og drar samtidig, da løsner det med en gang hos meg.. Men om jeg skal stå å nappe i det ene skjer det ingenting.. Bare et lite tips hvis du står og har dårlig tid og detta skjer.. :P

Ja, takk for tipset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Fikk forresten bestilt meg ny wire til dørhåndtaket i dag fra GS for 80,-, har også planlagt at jeg skal handle meg K-Sport justerbare topplagersett og muligens nye dempere til bagasjeluka slik at jeg faktisk kan ÅPNE den med nøkkelen :P Har maasse planer for bilen som jeg har skrevet ned på telefonen, greit økonomien ikke er på topp, men ting er og har alltid vært BILLIG fra Ebay, så poster planer i morgen ;)

EDIT:

Fikk også justert lyktene så dem ikke lyser rett ned i bakken, var en befrielse! :D Visste ikke at det var så lett som å skru på det hjulet oppå lykta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har vært slappere her nå enn på leeenge, har fiksa wire'en i døra for en stund siden, så skal bilen på EU-godkjenning på mandag, og da skal jeg ha prøveskilt på IX'n som er helt i orden nå :D Oppdaterer tråden på den også! Skal også kjøre en tur til en som lakkerer 10min unna her å høre på pris for lakkering av IX'n, E38'n skal også få behandla litt små bulker og lakkskader etterhvert :)

aql4m.jpg

wguavc.jpg

iy1jra.jpg

Jeg smurte opp dørlåsen med låseolje osv så det ikke fryser på nytt, har fått testa det i ganske kaldt vær og det fungerer som bare det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...