Spiff Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 har du godkjent senkesettet på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Litt Instagram bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Fikk litt å gjøre etter EU-kontrollen, det som må gjøres er: - Bytte et styreledd - Bytte begge rakkelstag, vet ikke hva dem heter egentlig, men dem lager en slik lyd at det høres ut som topplagrene så dem skulle jeg til å bytte uansett - Bensinlekkasje, sikkert den pakninga på slangen/røret inn til tanken Et par ting til, skal skrive dem ned her når jeg finner den lista, hehe Blinklysa, baklysa og demperene kom gjennom kontrollen Kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Fikk litt å gjøre etter EU-kontrollen, det som må gjøres er:- Bytte et styreledd - Bytte begge rakkelstag, vet ikke hva dem heter egentlig, men dem lager en slik lyd at det høres ut som topplagrene så dem skulle jeg til å bytte uansett - Bensinlekkasje, sikkert den pakninga på slangen/røret inn til tanken Et par ting til, skal skrive dem ned her når jeg finner den lista, hehe Blinklysa, baklysa og demperene kom gjennom kontrollen Kjekt! Sa dem noe på orange blinklys, i samme lykt som blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Du mener vel parklys morten-st? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Nei, dem gikk gjennom, men så har jeg litt kjennskap til han som gjorde dette, muulig det hadde noe med det å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Du mener vel parklys morten-st? Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Litt bilder av diverse fra de siste dagene, men bilen ser ganske fæl ut som skitten og med knust lykteglass på ene spreder Blir gull vask på Statoil og støvsuging i bilen i dag Rett utfor klasserommet Hahah, fant A'en fastklistra der Men tror jeg skal fjerne stickerne som er i bakruta og kun ha Stanceworks i frontruta Alltid like gøy å fylle full tank Greit å kjøre til og fra skolen når det er slik vær og ikke minst slik utsikt nesten hele veien! Sinnsykt digg at sommeren begynner å nærme seg Men lurer på hvorfor telefonen min er svart, det er lys i knappen som løser ut telefonen, men ikke i selve telefonen Jeg må vel bare prøve å måle om jeg kommer til der i kontakten til telefonen. Er dette hvor man setter inn simkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 den siste boksen er der man setter inn "store" simkortet ja... Fungerer tlf eller er det kun lyset som ikke funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ja, det store kortet som det lille simkortet sitter fast i Virker som telefonen ikke får strøm ellerno, går ikke trykke på noen ting og er ikke lys i selve telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 kan være at forrige eier har koblet den ut eller noe, da den gir et ganske irriterende blinkende lys i dashen om du ikke har simkort i holderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Ja det simkortet ja og det hafsmo skrev...det er en del som gjorde det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Seriøst??? Hvor kobler man den inn igjen? Jeg skal ha tvillingsim så fort som den er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Snart sommer var nå vel drøyt, men bra du er optimist Men jeg forventer vår til påske så man kan stelle litt med bilen. Min er minst like skitten som din og kan trenge litt vask og polish. Var litt av en bensinregning, ja. Har du 90 ltr tank? Har bare 70 på min og syns det er litt lite. Skulle gjerne hatt 80. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå