APedersen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Blir gira iallefall nå som sola stadig er oppe Ja, blir vel polering så snart vinteren forsvinner! Har 85liters tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Litt bilder fra en bra dag Heilt grei utsikt derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Liker! Finner du ut noe om telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Njaa, sikringa er jo der og i orden, oog har fått tegning på den men kan ikke tenke meg til at forrige eier har vært under i telefonboksen der i midtkonsollen å koblet Men man vet vel aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 ahaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Er bildene tatt på e6'n ved fauske? så litt kjent ut, til tross for at jeg bare har kjørt forbi i snøføyka for et par år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Kjørte denne veien i dag jeg og. Herlig tur i herlig vær Fine bilder, Adrian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Er bildene tatt på e6'n ved fauske? så litt kjent ut, til tross for at jeg bare har kjørt forbi i snøføyka for et par år siden Ja, dem er tatt 15min sør unna fauske Kjørte denne veien i dag jeg og. Herlig tur i herlig vær Fine bilder, Adrian Ja, er en fin vei om sommeren Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Da har bilen rulla 292000, og jeg har kjørt 15000 siden slutten av mai fant jeg ut Dette la jeg ut 31.mai 2011: Og dette er fra i dag: Haha, tror klokka bytta fra 1 til 2 akkurat i det jeg tok bilde, er ikke pixelfeil altså Så jeg ga bilen en gullvask i dag på Statoil, og det var mildt sagt gull verdt! Jeg hadde også en photoshoot i dag siden den er så ren, klaffet perfekt med fullmåne og nesten skyfri himmel Har forresten bytta til blå emblemer framme og bak, skal bytte alle 7 Har vært uheldig å skrapa bort litt av stickern Blir nytt til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Håper gullvask var børsteløs? Bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Børster høres vel litt brutalt ut, men nei børster var det vel Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Jeg bytter til blå emblemer igjen på bilen, har bytta foran og bak og skal bytte resten senere. Så jeg "restaurerte" de gamle blå emblemene som sto på E38'n når jeg fikk den, vaska dem så ren som jeg fikk dem, og hadde klarlakk over, så nå ser dem vel mer eller mindre nye ut Fant et gammelt, litt spesielt et og gjorde det samme med: Før: Etter: Her er alle, de to til venstre sitter på E38'n nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ser bra ut det der. På min er det sorte emblemer, men om det er originalt eller ei, vet jeg ikke. Vedr. børstevask tviler jeg på at dette er noe værre enn å f.eks børste snøen av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Skal du i maskin og bilen er ordentlig skitten så blir den ikke ren med børsteløs. Vasket du bilen sist for kanskje 2 uker siden og du syns bilen er blitt litt dritten, så holder det nok med børsteløs. Om børstevask i maskin er bra for lakken er en annen ting, men det er bedre enn 1cm lag med salt og dritt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ser bra ut det der. På min er det sorte emblemer, men om det er originalt eller ei, vet jeg ikke. Vedr. børstevask tviler jeg på at dette er noe værre enn å f.eks børste snøen av bilen. Er blå som er originalt på de fleste BMW'er, har ikke sett noe annet Skal du i maskin og bilen er ordentlig skitten så blir den ikke ren med børsteløs. Vasket du bilen sist for kanskje 2 uker siden og du syns bilen er blitt litt dritten, så holder det nok med børsteløs. Om børstevask i maskin er bra for lakken er en annen ting, men det er bedre enn 1cm lag med salt og dritt uansett Bra sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå